Zebe47 0 Skrevet 18. Februar, 2015 Någon som har träffat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 18. Februar, 2015 (edited) Ja. Og jeg skal absolut tilbage til Trine. 1) hun har en kæmpe barm, og hun ved at du er kommet for den. Så du får lov til at lege, smage, jonglere og male dem hvide. 2) hun er yderst positiv i sin personlighed. Glade øjne, stort smil. Når man tilbringer tid med så glade personer, bliver man selv glad. 3) hun er god til at snakke. Både før, under og efter sex. Jeg har intet skidt at sige om Trine. Intet. Redigeret 18. Februar, 2015 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebe47 0 Skrevet 18. Februar, 2015 Ja. Og jeg skal absolut tilbage til Trine. 1) hun har en kæmpe barm, og hun ved at du er kommet for den. Så du får lov til at lege, smage, jonglere og male dem hvide. 2) hun er yderst positiv i sin personlighed. Glade øjne, stort smil. Når man tilbringer tid med så glade personer, bliver man selv glad. 3) hun er god til at snakke. Både før, under og efter sex. Jeg har intet skidt at sige om Trine. Intet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebe47 0 Skrevet 18. Februar, 2015 Tack. Har tittat efter henne länge. Och kommer snart bli besök Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg