Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Trusserne kom af og Thaimissen kom frem

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

http://www.fair-girls.de/Flensburg/876

 

Thaikvinde. Hun skriver 25, altid svært at se, men vil tro hun er 35-40 år. Som du kan se på billederne, trods de nok er shoppede, har hun en ganske pæn krop. Lidt alderstegn i ansigtet. 

 

Fik lov at pille tøjet af hende, altid dejligt at pakke en gave ud. Ganske nydelig var den. I sengen fandt hun Kondom frem med det samme, men jeg skulle nu lige kigge og pille lidt. Hun er ret anspændt og ganske kilden, så gav hende lige en smule massage i håbet om hun slappede af. Prøvede at nusse videre… ej det er hun ikke Kvinden til, alt for flyvsk og for lidt afslappet. Gik ned mellem benene på hende, her støder man på en helt  glat velduftende flot Fisse som er ganske indbydende. God at slikke, lå ved siden af hende med hovedet mellem hendes ben imens hun kærtegnede mig, en ting hun faktisk var god til.

 

Gik nu ikke længe, så skulle vi stoppe med det, hun lagde sig klar til en Doggy jeg lagde mig bare på Ryggen  :-P Kondommet havde hun fået lusket på imens jeg slikkede hende ( hun kan jo ligeså godt udnytte tiden, når hun nu alligevel bare lå der) Spurgte om det ikke er Blasen? 3 eller 4 sut meget hurtige så var vi færdig med det pjat. Blev nu liggende, så hun lurede hun måtte op på mig. Hun kørte lidt frem og tilbage, hvilket faktisk var rigtig dejlig de sekunder det varede. Så prøvede hun hoppestilen (nogen som finder det sexet?) holdte hun heldigvis heller ikke til i mange sekunder. Jeg er ikke så stærk sagde hun smilende… og rideturen var slut ja nærmest inden den gik igang. Nå jeg trængte vel til noget Motion  :-P

 

Hun lagde sig i doggy, det er hun åbenbart vild med. Ja ja lad os gøre det. Kom fint igang, men efter kort tid begyndte hun at falde fremover så jeg nærmest fik ovebalance rykkede lidt frem, så jeg bedre passede til hende, men da skubbede hun sig nærmest lidt tilbage. Jeg var der ikke for at få øvet mine balancekundskaber, så rykkede mig en anelse tilbage, tog temmelig godt fat i hofterne på hende så hun hverken kunne komme den ene eller den anden vej! Så fik den fulde Gardiner indtil Kanonen blev skudt af. Aftørring 

 

Blev pillet med ud i badeværelset, her tog hun en hurtig spuling af Fissen samtidig med jeg blev henvist til Håndvasken. Fik skyllet Banditten og var egentlig færdig. Måske meget fint, hun er så miljøbevist at jeg lige hurtig skyllet den fremfor at bruge en masse Vand på Bad. Vi skal jo tænke på Klimaet og det gjorde jo også vi kunne blive hurtigere færdig. Ja vi nåede faktisk det hele på lidt over 20 minutter, det er vel egentlig meget godt klaret… god effektivisering i forhold til udgangspunktet nemlig de betalte 30 minutter  :wink:

 

Lidt hurtige Kys og på gensyn… hehe ja der løj jeg nok, bliver formentlig ikke et gensyn. 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Naturligvis en subjektiv vurdering. Men for mig virkede det som den hurtig skulle hastes igennem og det lykkedes. Desuden var hun anspændt og havde mere focus på at køre sit eget program fremfor hvad Gæsten ønskede sig, hvilket jo kan være smag og behag. Jeg hader det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...