Hop til indhold

Læsøesgade 45

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved noget om hvilke piger der er i Llæsøesgade for tiden, og hvad de kan?

Skrevet

Rimelig overbevist om at det er Århus  , og det er længe siden jeg har været der , så der er sikkert skiftet ud :) 

men de plejer at kunne det hele   :mrgreen: og sidst jeg var der var det unge lækre tøser ( ca 6 måneder siden ) 

Skrevet
  • Author

Ja, jeg mener Læssøegade i århus. Jeg var der nogle gange i efteråret og fik en rigtig god massage, efterfulgt af hj, men ikke mere, det gjorde de ikke der fik jeg at vide!

Nogen der ved om der er kommet nye piger?

• 2 weeks later...
Skrevet

Sai er stadig på læssøegade 45, en dejlig pige, dom jeg vil skyde til ca. 40

Skrevet

Sai er stadig på læssøegade 45, en dejlig pige, dom jeg vil skyde til ca. 40

Skrevet

Rimelig overbevist om at det er Århus  , og det er længe siden jeg har været der , så der er sikkert skiftet ud :)

men de plejer at kunne det hele   :mrgreen: og sidst jeg var der var det unge lækre tøser ( ca 6 måneder siden ) 

Hej Patrick 69.

Jeg kan se, at du har været på stedet for ca. 6 måneder siden, hvor der var unge tøser til stede. Jeg har været der 3  gange uden videre held det sidste have års tid, hvor jeg kun har truffet og talt med halvgamle - omkring 45+, der ikke hverken var til full service eller noget for mig. 

Jeg få får p.t. "alt det jeg kan overkommer - og måske lidt mere". Jeg har ferie og er i Thailand og skal være her i endnu 10 dage.

Hvis du kan uddybe lidt m.h.t til pigerne, du har mødt, så er jeg interesseret, da jeg kommer hjem igen og skal i gang med det "lokale" marked.

Send gerne en PM med oplevelse, ydelser, udseende m.m-.

Hilsen Aalborg

Skrevet

Måske er det fordi jeg har været der lige omkring middag på en fredag , eller også var jeg bare heldig  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.