Hop til indhold

judith i bording

Featured Replies

Skrevet

hejsa folkens

så blev endnu et fantastisk møde med judith historie denne kvinde er bare så dejlig at være i selskab med altid i dejligt humør og man er aldrig i tvivl om hun gør alt for at man skal nyde besøget jeg vil ikke gå i deltaljer om sexen men bare sige at jeg efterhånden runder de små 10 besøg og kommer igen til marts når hun er tilbage fra ferie

and for you judith enjoy your holliday

Skrevet

Besøgte Judith igår efter anbefaling herinde fra  :cool:

Super sød pige, der kan anbefales......

Men de har stadig ikke fået ordnet bruseren......hvor svært kan det være ?

Eneste sted minuspunkt......

Skrevet

hvor lang tid er hun i bording ,og hvor kan hun træffes ellers ?

Skrevet

Det her skulle besvare dit ene spørgsmål Icemand, og som Massens skriver så er hun tilbage i engang i marts igen. :)
Håber det svarer på din spørgsmål.

Skrevet

Icemand...hvis du kigger på hendes profil og derefter hendes blog så er der en kalender hvornår hun er i Bording igen....hun holder ferie nu

Skrevet

Det gik vidst lidt hurtigt med at skrive det først. 
Jeg prøvede at smide et link til hendes annonce her på Eroguide, men som Knold siger. Kig på hendes blog, hun er også meget god til at smide en annonce i når hun er på.
Hendes profil https://www.eroguide.dk/forum/user/17429-judith/

Hendes blog http://judithlatina.blogspot.dk/

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved præcis, hvornår Judith er tilbage i Danmark?

Skrevet

Har fundet det nu. Skide Internet Explorer. Der er kalenderen blank, men når jeg bruger Chrome så kommer hendes vagter frem.

Skrevet

Lange.. bruger internet explore og windovs 7...har ikke problemer med at se hendes kalender...ss

Skrevet

Jeg har Windows 8 og kalenderen er blank, når jeg bruger Internet Explorer - men ikke når jeg bruger Chrome - mærkeligt nok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.