Massens 71 Skrevet 18. Februar, 2015 hejsa folkens så blev endnu et fantastisk møde med judith historie denne kvinde er bare så dejlig at være i selskab med altid i dejligt humør og man er aldrig i tvivl om hun gør alt for at man skal nyde besøget jeg vil ikke gå i deltaljer om sexen men bare sige at jeg efterhånden runder de små 10 besøg og kommer igen til marts når hun er tilbage fra ferie and for you judith enjoy your holliday 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 19. Februar, 2015 Besøgte Judith igår efter anbefaling herinde fra Super sød pige, der kan anbefales...... Men de har stadig ikke fået ordnet bruseren......hvor svært kan det være ? Eneste sted minuspunkt...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 19. Februar, 2015 hvor lang tid er hun i bording ,og hvor kan hun træffes ellers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydnordjyden 4 Skrevet 20. Februar, 2015 Det her skulle besvare dit ene spørgsmål Icemand, og som Massens skriver så er hun tilbage i engang i marts igen. Håber det svarer på din spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 20. Februar, 2015 Icemand...hvis du kigger på hendes profil og derefter hendes blog så er der en kalender hvornår hun er i Bording igen....hun holder ferie nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydnordjyden 4 Skrevet 20. Februar, 2015 Det gik vidst lidt hurtigt med at skrive det først. Jeg prøvede at smide et link til hendes annonce her på Eroguide, men som Knold siger. Kig på hendes blog, hun er også meget god til at smide en annonce i når hun er på. Hendes profil https://www.eroguide.dk/forum/user/17429-judith/ Hendes blog http://judithlatina.blogspot.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 14. Marts, 2015 Nogen der ved præcis, hvornår Judith er tilbage i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 14. Marts, 2015 Se på hendes kalender den plejer hun at opdatere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 14. Marts, 2015 Har fundet det nu. Skide Internet Explorer. Der er kalenderen blank, men når jeg bruger Chrome så kommer hendes vagter frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 14. Marts, 2015 Lange.. bruger internet explore og windovs 7...har ikke problemer med at se hendes kalender...ss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 14. Marts, 2015 Jeg har Windows 8 og kalenderen er blank, når jeg bruger Internet Explorer - men ikke når jeg bruger Chrome - mærkeligt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg