Hop til indhold
Guest MM40

De to superlækre veninder Mie & Malou inviterer til gangbang den 26. februar fra 10-14 i Trekantsområdet

Recommended Posts

Gæst

jeg har så kun omkring 35 km - så det går nok.

 

Jeg er iøvrigt flere gange stødt på deltagere der er kommet fra Sjælland og Ålborg til arrangementerne i Vejle, så der er nogen som kører langt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej frække fyre. Malou og jeg ville bare lige sige, at vi glæder os så meget til på torsdag. Det skal nok blive super frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja mon ikke vi fik anmeldelser nu....vil i også rykke i bollerne og dyb fransk til pikken så lover jeg at i få dybe varme kys og fissen skal jeg nok slikke helt vild og jeg vil lege med jeres bryster helt vild  smukke kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ummm tror Mie kommer begge boller i munden eller en af gangen og så få de ellers en mega tur i munden mens hun spiller vores pik imens hun er bare så satans fræk  knus fra markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Knajten... Ej du skal da ikke blive hjemme. Malou og jeg skal nok sørge for alle får rigelig at tid med vores godter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej I 2 søde piger!   :wink:

Jeg er ikke bare lidt misundelig på de der besøger jer torsdag. Var det ikke fordi jeg er på opgave i Øst DK så ville jeg gerne have været med til dette stunt.

 

- kender jer hver for sig og kan kun tro at jer sammen må være noget af det bedste, behageligste og frækkeste der kun får en mand til at give efter! :idea:

 

I må invitere mig til extranummer en anden dag  :roll:

Knus Emil

 

Redigeret af Emil den sexglade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej frække fyre. 

 

Det er dejligt at her er så mange der glæder sig til vores arrangement,  :-P  men lige nu er der ikke mange tilmeldte, kun omkring 10 stk,  :shock:  det er jo slet slet slet ikke nok til at tilfredsstille os tændte tøser i 4 timer.  :mrgreen:

 

Der skal jo være flere end 10, ellers er det jo ikke et GB  :-P

 
Så det er ikke for sent at melde sig til dette brag af en GB....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

10 det er ikke mange tilmeldinger, det er jo aldrig alle tilmeldte der kommer.

Bliver det aflyst hvis der ikke kommer flere??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...