Hop til indhold
Gæst

Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede?

Recommended Posts

Gæst

Som en opfølger til Osculatio's tråd om: "Den mest sexede kvinde i det 20. Århundrede" tillader jeg mig nu at stille spørgsmålet: 

 

"Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede ?" 

 

Nogen vil nok indvende, at det kan ikke afgøres endnu, da det 21. århundrede først lige er begyndt og for at foregribe den indvending, har tilføjet ordet: "Foreløbig" i spørgsmålet. 

 

Det kan godt være en som har levet før år 2000, men reglen er bare at hun først blev kendt i medierne fra år 2000.

 

Mit bud er Kim Kardishan ;-)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mit bud er Kim Kardishan :wink:

 

 

 

Synes hun er klam og kunstig...

 

Så foretrækker jeg Penelope Cruz.

 

Penelope-Cruz-Sexiest-Dresses-Pictures.j

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes hun er klam og kunstig...

 

Så foretrækker jeg Penelope Cruz.

 

 

 

 

Klam og kunstig? Virkelig? Jeg kan ikke se det.  :wub: Hun er så fin, særligt efter at hun har fået klippet garnet i en page. Haps!

 

kim-kardashian-love-magazine-00005-1260x

 

 

 

                      B9Ll7y7CEAAfy6U.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil give Ratata ret.

Penelope Cruz har langt mere stil og klasse. Og er langt smukkere.

 

Men klam, bare fordi I ikke er enige? Er det ikke OK at titman, jeg og andre synes at hun er en godte? Og I så poster JERES eget bud, uden at negligere andres bud? Er det for meget at forlange?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men klam, bare fordi I ikke er enige? Er det ikke OK at titman, jeg og andre synes at hun er en godte? Og I så poster JERES eget bud, uden at negligere andres bud? Er det for meget at forlange?

 

Ja Bly, det synes jeg er meget at forlange så sent en tirsdag aften... :mrgreen:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja Bly, det synes jeg er meget at forlange så sent en tirsdag aften... :mrgreen:

 

Gå i seng, din hund. Du giver mig galoperende PMS! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men klam, bare fordi I ikke er enige? Er det ikke OK at titman, jeg og andre synes at hun er en godte? Og I så poster JERES eget bud, uden at negligere andres bud? Er det for meget at forlange?

 

Der skal mere til at fornærme mig, Bly :wink:

Smagsdommeri er tilladt, når det gælder sådan et subjektiv spørgsmål som det er at bedømme den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede  ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...