Hop til indhold

Recommended Posts

Kære læsere og brugere

 

Jeg har i gennmem nogen tid besøgt Mim i hendes hyggelige shop og med stor tilfredshed.

Jeg bliver altid mødt med et smil og man kommer til et dejligt rent sted. Mulighed for bad både før og efter massage samt altid rene håndklæder.

Mim tilbyder 2 hånds massage men også 4 hænder med hendes søde assistent Jenny.

Jeg har prøvet begge dele og har været super tilfreds hver eneste gang..

Mim taler fint dansk og hendes assistent taler fint engelsk. De er begge super søde, friske og altid med på lidt sjov småsnak under massagen, hvilket jeg godt kan lide.

Mim tilbyder flere former for massage, blød eller hård og med varm olie, super lækkert.

Dette er nærmest en salgstale/reklame og ja, det fortjener stedet og har ikke kunnet finde en anmeldelse af stedet tidligere i dette forum.

Tak til Mim and thank you to sweet Jenny

Frank

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mim Thaimassage er klart et godt sted at få massage (af ejeren naturligvis), nok den bedste massage man kan få i Vejle. Jenny (Mim's assistent) er også ret sød og frisk på mere end bare "traditionel massage" - dog skal man vist skynde sig da hun vist tager hjem til Thailand igen snart ;)

Redigeret af keymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtigt godt når jeg skal et smut til grænsen og handle ☺

Hvordan ser det ud med ekstra ydelser???

Er det noget man kan få der??

Hilsen losser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser det ud med ekstra ydelser???

Er det noget man kan få der??

 

Jeg har kun takket ja til en håndtrold, men er blevet tilbudt sex et par gange (prisen aner jeg dog ikke, men formoder der er "thai standart priser" for den slags).

Selv kommer jeg ikke sådanne steder for extra ydelser, så jeg har desværre ikke noget at referere til for at komme med nogen sammenligning. Men sød assistent bestemt :)

Redigeret af keymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun takket ja til en håndtrold, men er blevet tilbudt sex et par gange (prisen aner jeg dog ikke, men formoder der er "thai standart priser" for den slags).

Selv kommer jeg ikke sådanne steder for extra ydelser, så jeg har desværre ikke noget at referere til for at komme med nogen sammenligning. Men sød assistent bestemt :)

Er det kun assistenten, der giver ekstra ydelser eller er Mim også frisk?

Redigeret af Hammers67

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det er et gammelt topic, så vil jeg da lige gøre en "samfundstjeneste" og fortælle, at "Jenny" netop er kommet tilbage til Mim Thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der ved om det er begge der giver hj ved (4hænder)  og hvad det koster??

Har aldrig prøvet at få massage af 2 piger på en gang. . Så det skal helt klart prøves et sted.

Skal til grænsen snart så der bliver god mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Mim i går, og kan bestemt kun tilslutte mig alle de tilfredse og positive kommentarer. Rigtig god massage hvor der tages godt fat! Imponerende så mange kræfter hun har. Har kun oplevet massage i samme klasse hos Relax i Fredericia. Og Mim er sød og smilende hele vejen igennem - Absolut positiv oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg på dette sted i dag.

Havde bestilt massage af 2 piger.

Fik god massage af Mim og assistent jenny.

Dejligt at mærke 4 hænder på kroppen samtidig. 

Fik efterfølgende fuldpakke sammen med Jenny.

En super dejlig oplevelse dog lidt i den dyre ende  pga. 4 hænder. Og jeg ik ville prutte om prisen.

 

Kommer helt sikkert igen hvis jeg igen kommer på de bredde grader..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest latissimus
losser skrev, den 1/8/2015 at 21:34:

Var på besøg på dette sted i dag.

Havde bestilt massage af 2 piger.

Fik god massage af Mim og assistent jenny.

Dejligt at mærke 4 hænder på kroppen samtidig. 

Fik efterfølgende fuldpakke sammen med Jenny.

En super dejlig oplevelse dog lidt i den dyre ende  pga. 4 hænder. Og jeg ik ville prutte om prisen.

 

Kommer helt sikkert igen hvis jeg igen kommer på de bredde grader..

Hvordan ser Jenny ud ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...