Hop til indhold
surfingsam

Gade piger

Recommended Posts

Tænkte at det er, på tide at slå et lille slag for gadepiger.

Jeg har selv benyttet masser af gade piger, igennem de sidste ca 20 år. Både i Kbh og Odense

Går også til GP på bordel.

Lad mig prøve at fokusere på fordele, ved gadepiger.

Man kan selv se pigerne an, og vælge den, man syntes bedst om. Kan man ikke på bordel. Det er jo ikke sikkert at pigen svare til annoncen

Det er billigt, Syntes ikke pris og kvalitet, hører sammen i den branche. Har været på bordel og betalt rigeligt for dårlige oplevelser. Heldigvis også gode.

Når vejret tillader det, kan man være udendørs. kan være lidt ubekvem i en bil. Har dog haft masser af god sex også i bilen.

Om man får god eller dårlig sex, med disse piger. Ved man jo ikke. Gør man det på et bordel ? Der er jo forskellig opfattelse af hvad der er godt eller skidt.

Man kan få en kort samtale med pigen. inden man beslutter sig.

Jeg vil vove den påstand, at ca halvdelen af de gadepiger, jeg har prøvet. Har været rigtig god sex. Den anden halvdel kedelig.

I dag ser det lidt anderledes ud, der er ikke mange, danske piger på gaden i hvert fald ikke i Odense. Da det er der jeg husere nu, for 15 år siden var det KBH.

De øst piger der er der nu. kan man godt være heldige med og få en god oplevelse med. Desværre også det modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...