Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg sidder igen og bladrer mellem billederne hos SexyClub i Gladsaxe. Den buket af lækre langbenede tøser, de har samlet derude, kan jeg slet ikke blive færdig med. Jeg har besøgt Laura - Hende med den behårede mis, og jeg har besøgt Cat - også en lækker missekat. Nu stopper jeg op ved billederne af Julia, og jeg prøver at danne mig et indtryk af, hvordan hun kan se ud. Hun er forholds ny i buketten - jomfruelig. Hendes lang ben i stiletterne ser indbydende ud. Læggene er kønne, og knæhaserne er søde. hendes runde bagdel passer til benene, og hendes ryg er ligeledes arkitektonisk velbygget. Ned over ryggen falder hendes lange glatte hår. Brysterne peger ligefrem under hendes ansigt, som jeg må gætte mig til. Jeg tror, hun er sød. Hendes temperament og adfærd har jeg til gode, og jeg er spændt.

 

Jeg bestiger tredje gang den høje metalstige og ringer på. Jeg kanter mig uden om den åbne dør og er ved at falde ind over dørtrinet - der er nærmest ét trin ned - telefonpigen redder mig - de tager sig godt af mig her. Vi tager den lange tur hen til værelserne - det venstre denne gang. Kort efter kradser det på døren, og Julia ankommer - iført en let flagrende knaldrød ole-lukøje-natkjole. Og hendes ansigt - jeg får helt ondt i mellemgulvet af glæde og spænding, så dejlig hun ser ud. Julia vil i øvrigt gerne ind i det andet rum, som hun foretrækker. Jeg hanker op i overtøj og sko, og vi flytter de få meter. (Dvs. der er ikke andre kunder i øjeblikket. Det er ellers meget hyggeligt, hvis man ind imellem kan høre lyde fra naboværelset, når det går godt derinde). Julia smutter ud med pengene, og jeg gør mig klar til mødet.

 

Så er hun der igen. Jeg står nøgen og forventningsfuld, og Julia bemærker, at jeg er klar. hun går direkte hen til mig og begynder at kysse. og vi kysser i nogen tid. Jeg forsøger at afklæde hende den røde ole-lukøje, og hun hjælper selv til. Julias bryster er ungpigebryster, struttende med store frække brystvorter. Jeg afprøver dem forsigtigt - et par gode håndfulde. Så sætter jeg mig på hug og trækker hendes trusser ned om hælene på hende. Jeg kysser venusbjerget og konstaterer, at det er tætbarberet, og jeg er ikke i stand til at afgøre, om hendes blonde hår på hovedet svarer til farven på hendes kussehår. Jeg rejser mig, og vi kysser igen stående - nu med min pik mellem hendes lår.

 

Vi entrer op på det høje leje med spejle. Jeg beder hende med hendes hænder kærtegne min pik solidt og grundigt, før vi går over til påsætning af kondom, og det gør hun selvfølgelig - kærtegner - dejlige hænder. Samtidig fører jeg forsigtigt et par fingre op i hendes skede, og jeg glæder mig over, så let fingrene glider ind. Julia siger, at hun godt kan lide det. Og vi kysser. Kondom på. Julia sutter løs, og jeg tager mig tid til at betragte hendes ansigt - hvor er hun smuk. Jeg betragter hele hendes krop, medens hun arbejder - hvor er hun smuk. Vi vender og lægger an til en bedækning. Hun ligger med arme og ben spredt ud - åben og modtagelig. Jeg synker ind i hende. Hun smiler, hendes ansigt stråler af glæde, hendes lyse hår ligger som solstråler omkring hendes ansigt. Jeg hører mig selv sige, at det her bliver ikke sidste gang - og undrer mig. Sådan plejer vist sjældent at ytre mig så umiddelbart. Julia smiler og siger, at det er hun glad for. Jeg pumper løs, og hun smiler og siger venlige lyde. Jeg lægger mig helt ned over hende og lægger mine arme ind under hendes ryg. Jeg holder hende fast, og jeg knepper. Vi knepper. Julia har gode kræfter og knepper med.

 

Vi puster lidt. Så vender vi omkring. Jeg lægger mig på ryggen, og hun sætter sig overskrævs - glider ned over mig. Vi knepper igen. Kommer lidt ud af takt - kommer i takt igen. Jeg tager med hænderne omkring hendes hofter og holder hende fast ned over mig. Jeg mærker, at jeg rammer øverst i skeden. Julia smiler, hun mærker det også. Taler pænt om mit udstyr. Hun bøjer sig frem og ned over mig og kysser mig over hele ansigtet. Hun bider i mig. Jeg tænker på bidemærker - men pyt. Det her er vidunderligt.

 

Julia sidder stadig overskrævs på mig. Hun puster lidt. Jeg ligger og betragtere hende fra denne synsvinkel: Hun ser nysgerrigt på mig. Hendes lange hår falder ned over hendes bryster. Jeg griber omkring brysterne og klemmer dem lidt, drejer lidt på dem, fornemmer brystvorterne inde i mine håndflader. Så griber jeg fat om hendes lår. Nu klemmer jeg til. Jeg vil kunne huske fornemmelsen af dem. Jeg vipper Julia af og lægger mig ved siden af hende. Med venstre hånd tager jeg med et godt greb fat i hele hendes køn og vugger hende lidt. Eller vi ligger helt stille og mærker bare hinanden. Det har allerede banket på døren to gange. - Jeg sidder og kigger på Julia, medens hun kravler omkring oppe på sengen og finder sine ting, inden hun forsvinder ud af døren.

 

Jeg bliver hentet af Julia, og vi lister tilbage forbi lokalet hvor telefonpigen og Dina sidder og hyggesnakker. Så er det farvelkys til Julia, ud på jerntrappen, og nedstigningen til verden begynder.

 

 

 

http://www.sexyclub.dk/girls/julia4/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nød meget at læse din beretning. Det er jo sådan nogle oplevelser vi går og drømmer om, og en gang imellem lykkes det også at få dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Forsker. Det er beretninger som din der giver mig svar på hvorfor jeg måske skal fokusere på klubben istedet for enkeltpiger. Jeg har også set billedearkivet hos Sexyclub igennem mange gange, og ikke troet på  ægtheden af billederne, de er jo gudesmukke.

Der er ikke anført priser, formoder de ligger i det dyre leje? Ved du hvad ½ time med GF koster? Er allerede begyndt at udnersøge hvordan jeg kommer med bussen dertil.

Meget nysgerrig....!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne har været "Københavner standard priser": 2100 kr. for en time, 1600 kr. for 45 minutter, 1100 kr. for 30 minutter.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til "Lick me" vedrørende Julias størrelse: Det må nærmest være i "cm", - det var på slutningen, at jeg nævnte for hende, at udtrykket "en stor smuk blondine" faldt mig ind. Og hvad hun selv syntes om en sådan omtale? Den havde hun intet imod. Den var hun helt tilfreds med. - En beskrivende tilføjelse fra mig: Hun er stadig lidt "hvalpeagtig", og det er jeg da selv faldet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor høj er Julia?

Snakker vi 175 eller over 180?

Jeg vil snarere gætte på 170. Det er hendes flotte lange stærke ben, der får mig til at skrive "stor". - Og så stiletterne oveni - eller nedenunder må det vel være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil snarere gætte på 170. Det er hendes flotte lange stærke ben, der får mig til at skrive "stor". - Og så stiletterne oveni - eller nedenunder må det vel være.

Jeg har lige været forbi i aften og spurgte Julia, hvor høj hun var - 173 cm uden stilletter, så ved vi det. Naturligvis benyttede jeg lejligheden til - når nu var der - at beligge Julia en times tid. - Nu vil jeg lægge mig til at sove som et uskyldigt barn med smil om munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er helt sikkert den samme, ud fra både tekst og fotos. Julia har tidligere brugt de samme billeder hos Sexy Club eller Cassiopeia. Hun er også efter min mening en supersød og rigtig flot pige, der leverer en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot for også at bekræfte, at Julia er pigen på billedet. Det var serien med de "gamle" billeder, jeg i sin tid faldt for. Jeg genså billederne for nylig med hende smukke lange ben på en side fra Bording, tror jeg nok det var. Julia  kommer lidt omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info, drenge. Regnede også med at det var hende. Kan se hun er på vagt i næste uge i Bording. Tror hun skal besøges. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...