Hop til indhold

Silke og Sofie ved Horsens

Featured Replies

Skrevet

De er super useriøse - det er min erfaring...

Skrevet

De er super useriøse - det er min erfaring...

Er det noget du uddybe lidt...??

Skrevet

Så lad gå da... Havde bestilt tid og aftalt, at jeg skulle ringe når ankom (til tiden)... Ringede flere gange uden at der blev svaret og gik en tur rundt om motellet, hvor de efter sigende skulle holde til, men kunne ikke se nogen tegn på, at der skulle være aktivitet nogen steder...

Skrevet

Jeg prøvede allivel og det var ikke godt :cool: Den ene pige have gjort det bedre ved at beholde tøjet på ---ligner ikke noget på billederne.

Man skal jo udfordre sig selv en gang i mellem så snuppede en ½ time med 2. Når så den ene stønner:" kom så..sprøjt ...kom så" efter  minutter og efterfølgende gentager hvert andet minut: "hvor vil du sprøjte"  - så tager man det bare som en oplevelse og kører den halve time til ende..

Skrevet

Lyder som en sløj omgang - så skete der vist ikke noget ved, at jeg ikke fik fat på dem...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.