Hop til indhold

HOLSTEBRO STRUER THYHOLM

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=thyholmbabes

Jeg besøgte dette sted i går.

Stedet er bestemt ikke særlig diskret, da deres parkeringsmulighed er meget åben, og deres indgang ligger åben ud til vejkrydset.

Nå pigen Ewa - var vistnok ikke hende på billederne, men hende her var sød, imødekommende og særdeles nærværende. Jeg følte mig ingenlunde, som en der bare skulle trækkes flest penge ud af og så ellers bare hyp-hyp. Selvom jeg kun havde bestilt dansk (til 500,-), så kælede hun pænt længe inden gummiet blev fundet frem og banditten lukket ind i varmen.

Det var meget koldt udendøre i går, så mine hænder var noget kolde - jamen det gjorde ingenting. Jeg var velkommen til at tage hende på brysterne - dejlige naturlige bløde - vistnok en B'er, og ellers måtte mine hænder gerne mærke på hendes former.

Ewa er vel midt 30'erne, har en dejlig krop og kan nogle fantastiske bevægelser med underkroppen.

Kan jeg slippe uset derind igen, så er gentagelseschancen meget stor.

• 3 weeks later...
Skrevet

hejsa 

nogle der har besøgt stedet siden opslaget og som kan fortælle noget nyt derfra 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.