Hop til indhold
Kinky fyr

Nadia fra privat-diskret

Recommended Posts

Jeg har længe overvejet en aftale med Nadia fra privat-diskret. Det skete så idag. Jeg mødte hende kl 16.30 og var sammen med hende 1 time. Og se hvilken skønhed der mødte mig i døren. En høj og slank kvinde med små skolepige bryster og en fantastisk krop. Iført gennemsigtig lingeri og de mindste trusser jeg har set. Hun startede med at kysse mig vildt i døren og hun sagde sødt til mig at det var ovenpå det foregik. Kort efter gik jeg nedenunder på badeværelset for at vaske pikken så den var lækker til hendes fantastiske blow. Hun slikker som en drøm og efter at have kneppet hende i forskellige stillinger, suttede hun mig til jeg eksploderede. Hun slugte hver en dråbe og der gik intet til spilde. Hun er kort sagt en skøn skøn kvinde, så hvis du er til en lækker slank skolepige type der kan sit kram, får hun her mine bedste anbefalinger.

NADIA ER BARE FOR LÆKKER og skal snarest besøges igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SteenA

Det kan ikke ha været Nadia du besøgte, for hun har store faste bryste. Så hvem var det mon.?

Redigeret af SteenA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige gået fra et besøg hos nadia.

Tæt på det bedste bj jeg har fået kun overgået af Nicki som kunne besøges i Herning

Kom i halsen på hende og hun slugte og smilte bage efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nadia i går. Må give ovennævnte anmeldelser fuldstændig ret. Jeg må nok indrømme at hun er den lækreste og kønneste pige jeg nogensinde har været sammen med.

Lokationen 7/10 knap så diskret som man kunne håbe på.

Pigen 10+/10 findes i min optik ikke bedre.

Blow 8/10 Kunne godt have varet længere. Men ellers rigtig god teknik.

Sex 10/10 Meget indlevende og 100 procent til stede.

Gentagelsesfare 150%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nadia.

Kan se at du lige har fået oprettet dig her på eroguide.

Jeg har sendt dig privat besked med nogle spørgsmål, da jeg gerne vil besøge dig næste uge.

Håber du vil svare mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nadia.
Kan se at du lige har fået oprettet dig her på eroguide.
Jeg har sendt dig privat besked med nogle spørgsmål, da jeg gerne vil besøge dig næste uge.
Håber du vil svare mig           

 

mvh.

 

Cliff

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nadia.

Har du mulighed for at svare på min PM.

Besøger dig i morgen og har nogle spørgsmål og fantasi som jeg har sendt til dig på pm herinde.

Hvis det er muligt vil jeg gerne have svar på om det helt eller delvist kan lade sig gøre.

Mvh.

Cliff

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...