Hop til indhold
Hest

Dominans... Hvorfor?

Recommended Posts

Jeg har set at flere piger tilbyder dominans og jvf anmeldelserne andetsteds på dette site er der også flere købere af det.

Jeg har aldrig tændt på dette og det forekommer mig meget underligt at blande dominans med sex. Er der nogle der kan forklare mig hvorfor det er så udbredt og hvorfor det tænder dem?

Hvad er fx det fede ved at blive dryppet på brystkassen med stearin fra et lys?

Jeg er bare nysgerrig... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har set at flere piger tilbyder dominans og jvf anmeldelserne andetsteds på dette site er der også flere købere af det.

Jeg har aldrig tændt på dette og det forekommer mig meget underligt at blande dominans med sex. Er der nogle der kan forklare mig hvorfor det er så udbredt og hvorfor det tænder dem?

Hvad er fx det fede ved at blive dryppet på brystkassen med stearin fra et lys?

Jeg er bare nysgerrig... :-)

Det er ophidsende og pirrende for nogen, ligesom det sikkert er ophidsende for dig at få slikket dilleren. Så enkelt er det. Hver sine lyster;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg kun tale for mig selv og jeg tænder både på dominans og på smerte. Selv om det er 2 forskellige ting man kan godt være udsat for dominans uden samtidigt at være udsat for smerte.

Lige med hensyn til starin så tænder den pludselige smerte helt vildt og bliver den kombineret med kulde er jeg personligt helt solgt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun smerten (og kulden), der tænder, eller lige så meget at det bliver gjort af en hot pige? Eller på en sexet måde?

Handler det også om at se pigen tage initiativ og at hun hovedpersonen i legen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dominans er mange ting...

I jobbet som gp, har jeg kun blid dominans ( samt slavetøs).

Har haft det mere hårde på programmet og kan da stadigvæk nyde at give en god omgang pisk, slag, spark osv. Som slavetøs, er det kun blidt, har prøvet mere hårdt over nogle år, men for meget mentalt og fysisk energi går af, så det svært at fortætte vagten og være i hopla til de andre gæster...

Personligt/ privat nyder jeg det ofte og her er der ikke mange grænser. Kan feks godt tænde på at påføre stearinlys og binde og blive bundet stramt.

Ikke alle synes jo at det at dele mundvand og ligge og nusse i timer er nok... Selv om det også skal til ind i mellem og er dejligt, specielt det at blive nusset smil.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex foregår som bekendt mest oppe i hovedet og dominans virker som en slags turbo. Det gør sex meget større og virker meget stærkere.

 

Jeg tror det er en barriere man skal bryde, med den rigtige partner og de rigtige omstændigheder. Så opdager man en ny og større verden og oplevelser som går meget dybere. Det kaldes også mind games og nogen kan nærmest gå i en trace mens det står på.

 

Dominans behøver ikke nødvendigvis at hænge sammen med smerter, det kan også bare være en verbal dominans, eller kun lettere fysisk dominans og for mit vedkommende meget gerne med fixeringer.

Dominanslege er som ordet siger en leg. Men hvor "pik-i-kusse" sex kan være overstået på et øjeblik, kan dominans lege sagtens tage timer eller en hel aften. Det meste er mentalt, man knepper jo ikke hele tiden.

 

Som Slaven_Randers siger, så handler det om at afgive magt. Det er ikke dig der bestemmer og det er ikke dit ansvar. Mange piger af Flinkeskolen kan godt lide, at det der sker, ikke er deres beslutning. Og mange magt mænd, ledere og beslutningstagere, kan godt lide at lade en anden tage over for en stund.

 

Jeg tror nogle af natur er submissive, nogle er dominerende og rigtig mange er begge del, afhængigt af omstændighederne.

 

Stor anbefaling herfra, men vigtigt med forventningsafstemning først :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det ydmygende, at må afgive min seksuelle magt. Blive til en "den" slave, som må tage imod hvad der byder sig og tage straffen gør man sig ikke umage.

 

Stor smerte og blod er slet ikke noget for mig .................. med en rød røv er okay.

 

Og ydmygelsen kan være timer, ja en hel dag.

 

Kom engang en del hos en bestemt GP, der også gjorde sig inden for Dominans.Vi talte meget sammen også om fantasier, lyster. En dag jeg ringede og bestilte tid hos hende, spurgte hun om jeg havde en deadline med hensyn til tiden, fortalte at jeg skulle være ved en kunde kl. 10 næste formiddag.

Da jeg ankom kl. 15 spurgte hun igen til om hvornår jeg senest skulle gå, jeg sagde kl. 24 så jeg lige kunne få sovet nogen timer på hotellet.

Kendte jo husorden, så jeg smed tøjet og gik i bad, da jeg kom tilbage stod hun klar med halsbånd, harnisk, manchetter, gag og en læderhætte. Blev ført ind i SM rummet og fikseret stående, i det samme ringede det på døren og hun gik ud for, at lukke op og inviterede kunden ind, de aftalte en ½ time blid sex og jeg kunne høre, at hun fik den store omgang på sengen, der stod mindre end en meter fra mig, kun med en tynd væg mellem. Da de var færdig og han var blevet lukket ud igen kom hun ind til mig og straffede mig med pisken for, at stå med stiv pik. 

Så fortalte hun, at der ville komme to mænd der skulle dele hende lige om lidt og jeg skulle bare holde mig i ro og ikke få ståpik igen. De to mænd dukkede op, og det gik for sig inde ved siden af, kunne dog høre på Fruen, at det ikke helt gik om hun ville havde det, der var ikke den sædvanlige vildskab over hende, der blev sagt farvel derinde, hvorefter Fruen kom ind til mig, løseden mig dog kun for, at binde mig fast på en lav briks, hvorefter hun satte sig over mit ansigt, mens hun sagde "det kan du gøre bedre" , slikkede det bedste jeg havde lært, til hun sank lidt sammen og rejste sig og gik ud i bad uden, at sige et ord. Sådan forsatte det hele aftenen, kun afbrudt af, at en tur på Jensens Bøfhus efter aftensmad.

Det mest ydmygende, var da hun overtalte en kunde til, at jeg skulle overvære, at han kneppede hende, hun stillede sig lige over mit ansigt og lænede sig frem og holdt fast i en bordkant, hvorefter han bollede hende i både fisse og røven, lige over mit fastspændte hoved.

 

Desværre er hun stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet nogenlunde det samme som Pite . . .  ;)

 

Bad en værtinde om, efter flere besøg, at give mig en anderledes overraskelse næste gang . . . ;)

 

Blev modtaget af værtingen i lak/latex og strap on - FIK EN ANDERLEDES overraskelse i både det sorte og blide univers . . . .  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg har personligt altid interesseret mig meget for dominans, også uden for sengen. I alle kommunikationer er der en dominerende part og jeg finder psykologien bag dette fascinerende. Har også altid været tiltrukket af dominerende mænd. Jeg kan godt selv være en rimeligt højtråbende kælling og hvis jeg føler for det kan jeg tromle de fleste, når jeg en sjælden gang imellem møder en mand der virkelig kan sætte mig på plads, på en intelligent, sofistikeret og dominerende måde tager fissen simpelthen over og jeg må have ham!

I sengen er det en dejlig leg. Det er vidst ikke længere nogen hemmelighed at jeg bruger en stor del af mit liv i restaurationsbranchen, her fungerer jeg som en autoritet, og det er fedt, men så er det også fedt nogle gange at gå helt over i den anden grøft, bare give slip og adlyde.

Smerten er en del af underkastelsen, at lade ham gøre det ved mig, eller gøre det ved en anden. Men også bare fordi jeg godt kan lide at presse grænser, og varmen i kroppen, adrenalinet og kontrasten mellem smerte og nydelse forhøjer nydelsen og vækker sanserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Mette Tøsen: Jeg er så enig i det med at presse grænser, ellers udvikler man sig jo slet ikke -og i morgen bliver bare magen til i går. Gaaab!

I princippet bør alt prøves mindst én gang, man skal turde prøve, også selvom det måske bagefter viser sig, at det ikke er noget alligevel, man er stadig en oplevelse rigere. Føler man lever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Nemlig, men sådan har du og jeg det, men kan sagtens sætte mig ind i at det ikke er alle der har det sådan, og de skal da så bare lade være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, måske. Tror nu mest det er en livsholdning, man beslutter sig for eller ikke. Men selvfølgelig skal ingen gøre noget, de bare ikke har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det ydmygende, at må afgive min seksuelle magt. Blive til en "den" slave, som må tage imod hvad der byder sig og tage straffen gør man sig ikke umage.

 

Stor smerte og blod er slet ikke noget for mig .................. med en rød røv er okay.

 

Og ydmygelsen kan være timer, ja en hel dag.

Hej Pite

 

Jeg startede denne tråd for at blive klogere på hvad folk ser i dominans. Efter at have læst dit indlæg sidder jeg mere flere spørgsmål end svar. Jeg har læst om din oplevelse med dominans og kan forstå at du blev ydmyget. Hvad var det ved dominansen, der var det fede? Jeg kan se at der var flettet flere mere eller mindre ydmygende sex oplevelser ind i forløbet. Men var det sex-oplevelserne der tænde dig eller ydmygelsen?

 

Jeg har aldrig tænkt på ydmygelse som noget godt. Men det var det i denne sammenhæng for dig eller?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...