Hop til indhold
Guest charmer-man

Hurtigt svar på denne Freja udbedes?! :)

Recommended Posts

Guest charmer-man

Har netop haft hende på besøg.

Tro mig; Hun er absolut IKKE pengene værd - hun er ikk engang halvdelen værd.

 

1 time til 1500, og har netop sendt hende hjem efter en halv under påskud af arbejde (hun kom i forvejen en halv time for sent, så kunne ikk nå den time). Kunne ikk overskue at have hende her.

Ingen kys, ingen røre hår, store plastikpatter man nærmest kun måtte berøre med én finger, kedeligt blowjob bestående mest af håndarbejde, kunne ikk holde hende på hofterne, dårlig til at rykke rundt (det gjorde hende irriteret, at jeg skiftede stilling, hvilket hun sagde direkte). For hende gik det bare ud på at finde én stilling, og så køre den hjem. Og hun snakkede om alverdens ting under akten. - "Nåh hvad laver du så til daglig?"

 

Hun er sød, harmløs og snakkesaglig nok, men hold op, hvor var hun bare intetsigende og kølig..

165 høj, 20 år, store plastikpatter, som er ved at sprænge, meget tynd over det hele (hendes lår var som mine lægge, og jeg er ikk en særligt stor fyr) - Synes faktisk, at anorektisk er en bedre beskrivelse end tynd.

 

Spurgte hende om vi ikk kunne sige 900 kr. for den halve time det så blev til, men dét blev der ikk noget af. Hun tilbød så at give mig en time gratis i morgen i stedet - hvilket jeg pænt sagde nej tak til. Har virkelig ikk lyst til hende.

En venstrehåndsspiller gør tricket bedre end hende.

 

Hold jer væk.

Redigeret af charmer-man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...