Hop til indhold
gerog

Angelina - Utrolig fræk pige med store bryster

Recommended Posts

Jeg var i sidste uge på besøg hos Angelina Angel på Seduction Girls.
Det var første gang jeg var på SG, og det var nemt at komme derhen med offentlig transport.

 

Angelina er en dejlig nærværende pige med store dejlige bryster, og så har hun en masse flotte tatooveringer på sin frække krop.

 

Der var god kemi fra start mellem os to.
Indlevelsen var i top og hun var dejlig nærværende under hele besøget.

 

Hun er dejlig stram, og har nogen dejlige store silicone bryster :)
Jeg havde svært ved at holde øjenkontakten med hende under mit besøg, da det var nogle "andre øjne" der stjal min opmærksomhed :D

 

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Angelina, og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

 

 

http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er en ret dejlig frækkert. Og så kan hun virkelig godt lide når man går til den.

Jeg kunne heller ikke holde øjne og andet væk fra de vildt flotte, bløde og kæmpe kasser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg er egentlig ikke til meget store bryster.......men så mødte jeg Angelina Angel.....(hos Citygirls i Helsingør)

Toplækker og vanedannende som en softice med chokoladedrys ;-).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 8 timer siden:

Hej @Angelina Angel er du til en fyr med stor udstyr smukke , hvornår er du i Randers igen smukke Kh.  Markild

Det var en gammel én du fandte frem her for mig ;) godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Angelina Angel skrev, for 2 timer siden:

Det var en gammel én du fandte frem her for mig ;) godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" :lol:

Hæhæ Det bliver ved truslerne ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 7 timer siden:

Det var en gammel én du fandte frem her for mig ;) godt nytår Markild - mon du endelig får taget dig mod til at besøge mig efter et års "trusler" :lol:

Også godt nytår til dig Angelina Angel , jo mon ikke jeg få mig taget sammen, men arbejdet skal jo passes først og fremmest :)

Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Hæhæ Det bliver ved truslerne ;-) 

Åh dejlig at se der lige er liv i dig @Trinetease også Godt  Nytår til dig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...