Hop til indhold
Arne Jensen

"'Marker forum som læst?"

Recommended Posts

Når jeg på forsiden klikker på "'Marker forum som læst?" ud for en hovedgruppe slukker den ikke, men hvis der er en undergruppe, kan jeg godt slukke den, når jeg er inde i hovedgruppen.

Det har været sådan de sidste 4-5 dage, hvad er der sket med siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne,

 

når du har klikket på ikonet og det ikke slukker, så tryk på F5, så er det mat, som det sig hør og bør.

 

Sådan virker det om torsdagen på en ulige dato i gråvejr først på eftermiddagen. At det så i løbet af aftenen kan ændre sig, så det virker som i "gamle dage" for i morgen igen at have problemet, det er så en anden sag. ;)

 

Ét eller andet er helt galt i opsætningen af sitet, når det sådan helt af sig selv ændrer på funktionaliteten, helt på samme måde som når man skal læse PM's og se likes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne,

 

når du har klikket på ikonet og det ikke slukker, så tryk på F5, så er det mat, som det sig hør og bør.

 

Sådan virker det om torsdagen på en ulige dato i gråvejr først på eftermiddagen. At det så i løbet af aftenen kan ændre sig, så det virker som i "gamle dage" for i morgen igen at have problemet, det er så en anden sag. ;)

 

Ét eller andet er helt galt i opsætningen af sitet, når det sådan helt af sig selv ændrer på funktionaliteten, helt på samme måde som når man skal læse PM's og se likes.

Hej Onslow

 

Måske det virker igen med F5 i morgen lørdag, for i dag fredag sker der ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg oplever slet ikke de problemer med Crome eller Safari på Mac platform. Det er nok noget IE fnidder igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on, skal vi nu have gang i den med mac contra Microsoft igen?

 

Det har en gang virket upåklageligt i både IE, Chrome og diverse andre browsere!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Come on, skal vi nu have gang i den med mac contra Microsoft igen?

Nej det var ikke menigen. Det var udelukkende for at belyse at problemet ikke er generelt.

Nu ikke så tyndhudet du der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det var ikke menigen. Det var udelukkende for at belyse at problemet ikke er generelt.

Nu ikke så tyndhudet du der ;)

Hehe, du må da indrømme, at det er mærkeligt, at sitet virker på de lige datoer, men ikke når solen skinner.

 

God weekend til dig, jeg skal have hjemmelavet lasagne til aftensmad, så min begynder godt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hehe, du må da indrømme, at det er mærkeligt, at sitet virker på de lige datoer, men ikke når solen skinner.

God weekend til dig, jeg skal have hjemmelavet lasagne til aftensmad, så min begynder godt. :D

God weekend- Garfield Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow

 

Måske det virker igen med F5 i morgen lørdag, for i dag fredag sker der ikke noget.

I dag d. 24.02 (10 måneder til jul) hjælper det hverken med lige datoer eller F5, mon ikke snart førerbunkeren skulle se på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...