Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Jeg har efterhånden gennemsøgt nettet synes jeg efter piger der tilbyder sprøjteorgasmer i syd eller midt jylland, uden at finde frem til det helt vilde, så håber på at kunne få lidt hjælp herinde til at finde nogen der tilbyder det.

 

På forhånd tak, og god dag til alle herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo jeg sprøjter, og kan også flere gange hvis I er dygtige og frække :-P

I kan fange mig herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene Vang i Viborg kunne være et godt bud:

 

https://annoncelight.dk/showad/173813

 

Velkommen hos mig : )

 Jeg er til  alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let  sprøjteorgasmer og er vild med at sutte pik : ) Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød, ordentlig, skandinavisk og over 30 år.

Jeg er  fræk, sød, køn, glad,  positiv  og meget ligetil, 42 år, 160/69/ 85B. Runde former.  

Kan mødes i Viborg, 
                             
I dag, søndag kl. 10 - 17

 
Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og  vild med sex og  pik... Tænder på  det "uartige" i,  at sælge mig selv.

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller  sms: 2977 6026. Jeg  har almindeligt job  til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

 Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge.


Knus og krammer Malene

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...