Hop til indhold
JohnPop

Søger god Lingam massage i Kbh.

Recommended Posts

Ja altså jeg har før spurgt efter massage feks healingsmassage. Det er nok Tantra jeg er mere interesseret i. Sagen er den at jeg fik det man kalder en lingammassage i denne uge, dvs en pik-massage slet og ret, privat og det var fantastisk og giver mig langt mere end glædespigebesøg. Dvs et trin op af den seksuelle købe-stige. Jeg kigger lidt på nettet og finder et par tantra-steder der dyrker lingam-massage.

Og så tænkte jeg jo: Nogen herinde der er meget velbesøgte udi den gren? For ærligt talt så er jeg temmeligt træt af at besøge glædespiger, men vil nu stadigvæk besøge dem en lille smule så længe jeg ikke har kæreste på. Og hvis jeg få, så kan hun måske også lokkes med til et besøg.

 

Men altså Lingam/pik-massage det er ikke et emne der er meget oppe herinde er det vel? Jeg bor i KØBENHAVN forresten.

Redigeret af JohnPop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ingen tantra steder i Kbh.

Men har du prøvet at rette henvendelse til Natha Yoga Center på Nørrebro? De praktiserer bl.a. tantra og ved sikkert noget om hvor du kan få din penis massage.

Evt. kig på deres hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et meget professionelt sted med en super lækker ejer som er hende der giver lingam. Mit råd er at bestille mindst en time, da hun også giver- og fokuserer meget på selve massagen. Har kun prøvet ½ time og det er klart for kort tid:-)

Håber du prøver det og fortæller om det her.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et sted i Nyhavn, hvis navn jeg "lykkeligt" har glemt. Der er også Mette fra tantraliv.dk, en efter billederne og teksten at dømme dejlig moden kvinde i slutningen af 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja altså jeg har før spurgt efter massage feks healingsmassage. Det er nok Tantra jeg er mere interesseret i. Sagen er den at jeg fik det man kalder en lingammassage i denne uge, dvs en pik-massage slet og ret, privat og det var fantastisk og giver mig langt mere end glædespigebesøg. Dvs et trin op af den seksuelle købe-stige. Jeg kigger lidt på nettet og finder et par tantra-steder der dyrker lingam-massage.

Og så tænkte jeg jo: Nogen herinde der er meget velbesøgte udi den gren? For ærligt talt så er jeg temmeligt træt af at besøge glædespiger, men vil nu stadigvæk besøge dem en lille smule så længe jeg ikke har kæreste på. Og hvis jeg få, så kan hun måske også lokkes med til et besøg.

 

Men altså Lingam/pik-massage det er ikke et emne der er meget oppe herinde er det vel? Jeg bor i KØBENHAVN forresten.

 

Hej. Kan du ikke fortælle lidt mere om den Lingam massage du har fået, og hvor du "fandt" den. Jeg er nemlig også interesseret i den slags ting. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ad.Foxy

Har prøvet hende. Og det var bestemt ikke noget, der fortjener at blive husket.

Når jeg tænker på tantra og lingam, tænker jeg på stemning, ro, tilstedeværelse og fingerspidsfornemmelse.

Ingen af delene kom stedet eller kvinden i nærheden af.

Sorry, men mit besøg der fortjener bedst at blive glemt i stilhed.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et sted i Nyhavn, hvis navn jeg "lykkeligt" har glemt. Der er også Mette fra tantraliv.dk, en efter billederne og teksten at dømme dejlig moden kvinde i slutningen af 30'erne.

 

Jeg tror mange kvinder i slutningen af 30'erne vil være kede af at blive kaldt moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja altså jeg har før spurgt efter massage feks healingsmassage. Det er nok Tantra jeg er mere interesseret i. Sagen er den at jeg fik det man kalder en lingammassage i denne uge, dvs en pik-massage slet og ret, privat og det var fantastisk og giver mig langt mere end glædespigebesøg. Dvs et trin op af den seksuelle købe-stige. Jeg kigger lidt på nettet og finder et par tantra-steder der dyrker lingam-massage.

Og så tænkte jeg jo: Nogen herinde der er meget velbesøgte udi den gren? For ærligt talt så er jeg temmeligt træt af at besøge glædespiger, men vil nu stadigvæk besøge dem en lille smule så længe jeg ikke har kæreste på. Og hvis jeg få, så kan hun måske også lokkes med til et besøg.

 

Men altså Lingam/pik-massage det er ikke et emne der er meget oppe herinde er det vel? Jeg bor i KØBENHAVN forresten.

 

Jeg er helt med på den galej, så hvis du finder et sted/en pige som kan det, må du meget gerne dele.

 

Min eneste oplevelse i den retning var også privat, en veninde som jeg ellers aldrig har haft sex med, hverken før eller siden, og som jeg faktisk slet ikke tændte på. Men en aften hvor vi var lidt (for) påvirkede, spurgte hun om jeg var frisk på at prøve en lingam massage. Der lærte jeg at kende forskel på en udløsning og en orgasme. Det sidder stadig dybt i kroppen på mig, selvom det er flere år siden. Fuck hvor ville jeg gerne opleve det igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...