Hop til indhold

Recommended Posts

Har været fobi Michelle, som tidligere beskrevet er det fra hendes private lejlighed på 2. sal

Ringede og et par dage i forvejen og aftalte ti, ved ankomst skulle jeg ringe, så hentede hun mig nede i gården.

Hun var iklædt ganske almindelig tøj, ikke noget gejl der, havde bestilt en time, blev vist ind i hendes soveværelse, lagenet, kunne være renere.

hun virker meget genert, nærmest som om det er første gang, men hun var dejlig våd og jeg fik lov at give hende en slikketur, hvorefter vi fik en 69er, til sidst red hun mig.

Hendes udseende svarer ikke helt til billedet, men jeg tror det er hende, hendes bryster er noget tunge, har helt sikkert fået børn, der var også lidt strækmærker. Der var et billede i stuen af hende og et barn. Men nogle lange ben, havde hun og selve akten, var også ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gæst

Har været fobi Michelle, som tidligere beskrevet er det fra hendes private lejlighed på 2. sal

Ringede og et par dage i forvejen og aftalte ti, ved ankomst skulle jeg ringe, så hentede hun mig nede i gården.

Hun var iklædt ganske almindelig tøj, ikke noget gejl der, havde bestilt en time, blev vist ind i hendes soveværelse, lagenet, kunne være renere.

hun virker meget genert, nærmest som om det er første gang, men hun var dejlig våd og jeg fik lov at give hende en slikketur, hvorefter vi fik en 69er, til sidst red hun mig.

Hendes udseende svarer ikke helt til billedet, men jeg tror det er hende, hendes bryster er noget tunge, har helt sikkert fået børn, der var også lidt strækmærker. Der var et billede i stuen af hende og et barn. Men nogle lange ben, havde hun og selve akten, var også ok.

 

Vil du oplyse pris for jeg skal til Kolding næste uge og har en frieftermiddag, hun er da et besøg værd. tak

 

            Mvh toti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at det kommer virkelig an på, hvad tid på døgnet du ringer/skriver!

Selv om hun reklamerer med længere åbningstider end selveste Bilka, skal du ikke forvente at hun svarer senere end kl 19-20 stykker

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 16/2/2015 at 21:26:

Jeg vil sige at det kommer virkelig an på, hvad tid på døgnet du ringer/skriver!

Selv om hun reklamerer med længere åbningstider end selveste Bilka, skal du ikke forvente at hun svarer senere end kl 19-20 stykker

Hun svarer heller ikke tidligere end det. Havde en aftale med hende og kan ikke få fat på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, den 30/6/2018 at 21:13:

Hun svarer heller ikke tidligere end det. Havde en aftale med hende og kan ikke få fat på hende 

Prøver du på det rigtige nummer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 5 minutter siden:

Prøver du på det rigtige nummer? 

Ja?. På det nummer der stod i annoncen og som jeg har snakket med hende på. Er jo ikke dum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...