Hop til indhold
Pigeforskeren

Cat - Catherina - Zarina.

Recommended Posts

Cat - Catherina - 'zarina.

 

søndag i januar, det har sneet om natten, men nu skinner solen. Jeg parkerer i nærheden af Sexy Club i Gladsaxe. Jeg har bestilt tid dagen før for at kunne få den første tid med Cat klokken 12. op ad metaltrappen og ringe på. Telefonpigen viser mig frem til værelset til venstre, men fortæller mig samtidig, at Cat har haft startvanskeligheder med bilen. Hun mener, at hun nu er på vej og tilbyder mig en kop kaffe. Jeg takker ja og indstiller mig på lidt venten. Håber bare, at Cat er på vej. Telefonpigen kommer ind med kaffen, og hun bliver lidt og snakker. Vi snakker om vejret, om sneen, der faldt i nat, og småproblemer i den sammenhæng. Vi kigger venligt på hinanden. Jeg tænker på, at hun jo godt ved, at atom lidt skal jeg op på forhøjningen og lege frække lege med Cat. Jeg tænker videre på, at skulle Cat udeblive, ville telefonpigen ikke være nogen dårlig erstatning at lege med. Og mon ikke hun selv tænker, at jeg naturligvis står og tænker netop sådan. Hun ser ikke uerfaren ud. - Nå, Cat kommer med en halv times forsinkelse.

------------------

Jeg sidder på knæ, og foran mig og under mig har jeg på pikken spiddet Cats lyse, lidt spinkle nøgne krop. Jeg overskuer hendes skuldre og de lange elegante arme, hvor den højre er smykket med en kulørt xxxx. Lige foran titter hendes små fine bryster op mod mig. Om lidt vil jeg bide i dem. Cats mørkeblå øjne ser hele tiden direkte på mig, og jeg gengælder længe hendes blik, indtil jeg igen bliver distraheret af andre af hendes kropsseværdigheder. Hendes sorte kraftige hår ligger spredt ud på puden under og omkring hendes hoved og ansigt. Vi snakker om vores fornemmeler, om vores nydelse, om glæden ved, at det her er muligt. Vi snakker om, hvem vi hver især er. Cat er af xxxx herkomst. - Jeg kigger på Cats spredte ben - de er også lyse - og slanke. Jeg griber fat om hendes ankler og løfter dem i vejret og spreder hendes ben endnu mere ud til siderne.

 

Jeg glider ud af hende og tager hendes kønsdele i nærmere øjesyn: Hendes fisse har vendt vrangen ud, den er rubinrød. Jeg kysser den med store smækkys, den er varm og våd. Uden om tegner sig en smal brun rand, som fører op til klitoris. Med tungespidsen berører jeg spidsen af klitten. Som hun ligger her med knæene oppe om ørerne (jeg har med begge hænder under enden på hende løftet hendes underkrop op mod mig selv), så tegner hendes ydre kønslæber to markante volde omkring klitoris og fissehul. Med blommen på min venstre langemands fingerspids laver jeg bløde bevægelser på klitten. Cat giver små stimulerende yde fra sig. Professionelt, bevidst, men dejligt. Med fortsatte fingerbevægelser glider jeg op langs siden af hende. Vi har igen øjenkontakt, når jeg ikke netop presser min mund mod hendes mund og giver mig til med tungen at lege med hendes tænder. Eller når jeg kysser hende på kinder, øjne, næse, pande - og indsnuser duften af hendes hårpragt. På et tidspunkt har langefingeren fundet vej op i hendes våde, varme skede.

 

Det er på tide at stikke pikken i Cat igen. Forsigtigt - for ikke at rive hendes lille guldhalskæde over - griber jeg med begge arme ned omkring ryggen på hende. Nu har jeg godt fat i hende og kan kneppe i bund. Det her er det bedste. Vi knepper og knepper. Jeg ætter mine læber mod hendes. Samtidig med at jeg støder pikken i hendes skede, stikker jeg tungen ind i hendes mund. Vi kommer i takt - ind - ud - ind - ud. Vi kan også gøre modsat - pik ind - tunge ud - pik ud - tunge ind. Jeg holder en lille pause og løfter mig lidt op fra hende. Jeg føler taknemlighed over, at jeg kan ligge her med så smuk en ung pige. Og ikke nok med at hun er smuk, hun er i stand til at overbevise mig om, at hun kan lide det, vi gør. Vi er blevet varme. - Det skal naturligvis også lige prøves at stikke den ind i hende bagfra. Cats ryg, skuldre og hofter ser dejlige ud. Hendes kropsbevægeler fører over i mig. -Vi skifter igen stilling. Jeg lægger mig på ryggen, og hun sætter sig på mig. Jeg griber fat i hendes ankler og trækker hendes ben frem mod mine skuldre. Nu synker hun med sin krop helt ned over min pik. og jeg kan mærke hendes livmoderhals. I den position nyder vi de resterende minutter og slutter en perfekt seance.

Redigeret af Stabilizer
opl der kunne være personlige er slettet efter ønske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvad er det for slags detaljer, du spørger efter. Jeg synes, jeg beskriver mange detaljer om Cat, men det er måske kun i min egen naivitet og begejstring. Jeg forsøger at beskrive, hvad der kunne lade sig gøre. Er det ikke forbrugeroplysning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvad er det for slags detaljer, du spørger efter. Jeg synes, jeg beskriver mange detaljer om Cat, men det er måske kun i min egen naivitet og begejstring. Jeg forsøger at beskrive, hvad der kunne lade sig gøre. Er det ikke forbrugeroplysning?

 

Fed anmeldelse, meget malerisk og godt skrevet...næsten som at være med som fluen på væggen,

Jeg tror der er tale om ironi fra Chris.36s side... :wink:

Redigeret af Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget flot og stemningsfyldt anmeldelse af Cat, som jeg nu glæder mig endnu mere til at møde på et forhåbentligt ikke alt for langt ude i fremtiden tidspunkt. :-P

 

Altså en stærk og handlekraftig kvinde og sikkert smuk - som Cat forhåbentlig osse er. :wink:

Redigeret af Stabilizer
lidt opl der kunne være personlige er slettet efter henvendelse til os

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...