Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.pussygalores.dk/

Ja hun er en dejlig sild. Billederne lyver ikke. Kors en flot krop. Og et meget smukt og sødt ansigt. Jeg kunne ikke lige se noget tusch eller andet til at ødelægge oplevelsen.  En sød og imødekommende pige.

En god oplevelse. Men desværre udeblev kyssene som hun ellers havde lagt op til. Jeg synes desværre at hun virkede noget genert i sengen - men på en sød måde. Og da hun først kom i omdrejninger sad der en dejlig fræk og uartig kæft på hende - på den fede måde. Hendes franske var for øvrigt rigtigt godt.

Så en oplevelse som klart er godkendt. Men personligt er jeg mere til GFE så desværre ikke den med at man sidder i bilen på vej hjem og planlægger næste besøg.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes jeg genkender den slags oplevelser. Nogle gange kan det betale sig at besøge pigen flere gange, så udvikler tingene sig og jeg har oplevet, at pigen åbnede sig en del mere og hele oplevelsen blev tæt på super....

 

Bare en tanke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...