Hop til indhold

Tysklands tur

Featured Replies

Skrevet

Vil lige høre om der var nogen der vil med til Tyskland fredag den 20-02 til lørdag eller søndag jeg tænkte på Hamborg. Jeg har selv bil og køre fra midt jyland.

Skrevet

Hvad tid på dagen regner du med at køre? Og hvilken/hvilke klubber har du planer om at besøge?

Skrevet
  • Author

Det ved jeg ikke helt det det er jo også lidt hvad de andre vil. Jeg tænker at vi kørte ved en 12 tiden fredag og hjem lørdag nat eller søndag

Skrevet
  • Author

Ang klubber er jeg åben for forslag omkring Hamborg, atmos har jeg ikke prøvet så den ligger lidt højt

Skrevet

hvordan med evt overnatning. man kan jo gå hen og blive lidt slap i koderne.

Skrevet
  • Author

Det er der helt styr på

Skrevet
  • Author

Så er det ved at være på plads

Skrevet
  • Author

Fredag køre vi fra det midtjyske kl 12-13 tiden vi skal sove på Maack's Gasthaus. Vi køre på Harmony fredag og lørdag på Atmos, hvis der er nogen der vil med så er der stadi plads

Skrevet

Vi er 4 som tager på Athmos i morgen.

Redigeret af Tyroler

Skrevet

Er lidt interesseret i det her koncept. Kan I fortælle, hvad sådan en weekendtur løber op i alt incl.?

Skrevet
  • Author

Det er meget nemt 60€ for at komme ind hele dagen det er med mad og drikke.

60€ for 30 min med en smuk dame og det er med alt. Ca 28 - 30€ for en overnatning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.