Onslow 15846 Skrevet 14. Februar, 2015 Når jeg vil læse PM's og klikker på linket oppe til højre, så begynder sitet at loade, vist med cirklen med de 2 pile, der kører rundt, men så kommer jeg ikke videre. Er funktionen deaktiveret? Problemet er der både i IE og Chome. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Februar, 2015 Det problem havde jeg også i aftes på en Mac med firefox. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Det sker også hver gang for mig men kun når jeg står på forsiden. Når jeg har klikket mig ind på hvilket som helst virker det fint. Så det er vist kun på forsiden, der er noget der trænger til fix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 14. Februar, 2015 Det sker også hver gang for mig men kun når jeg står på forsiden. Når jeg har klikket mig ind på hvilket som helst virker det fint. Så det er vist kun på forsiden, der er noget der trænger til fix Du har ret, godt spottet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Det problem har jeg kun haft på min Android telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 16. Februar, 2015 Jeg har også problemet i Chrome, de to pile cykler bare rundt i en uendelighed. I Internet Explorer fungerer dog, så den er lige fisket op af mølposen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg