Hop til indhold
Karlsson

Mercedes på Romantica

Recommended Posts

Halløj... det er min første anmeldelse og har først lige opdaget dette forum. (egentlig meget smart og det gør det nemmere at undgå de velkendte fælder)

 

Jeg har været lidt rundt omkring og besøgt nogle stykker både i DK og i Tyskland, men vil alligevel ulejlige mig selv med at give jer en anmeldelse af Mercedes fra Romantica.

 

Jeg er lige kommet hjem derfra og havde egentlig tænkt mig at besøge Aya, men ind kom Mercedes og forslog pænt om jeg vil have hende, idet Aya var smuttet hjem.

 

Klokken var 01.15 og det kan meget vel godt passe at Aya var smuttet hjem lidt tidligere. Jeg havde selv hastet mig afsted netop for at nå derind inden de lukkede kl. 02. Men alt det var nu lige meget fordi foran mig stod en super flot høj pige med det flotteste naturlige smil og sødeste væsen.

 

Jeg svarede: "ja tak" til at vil have hende, og glemte alt om de billeder jeg havde set af Aya. Jeg havde ikke nået at studere Mercedes billeder, men jeg var meget godt tilfreds med det jeg så IRL foran mig.

 

Pengene blev betalt for en halv time, og hun vente tilbage i super godt humør. Jeg havde egentlig været lidt bekymret for om den pige jeg skulle besøge var helt udkørt, da jeg kom kort før lukketid. Men Mercedes var i strålende humør og imens jeg ventede utålmodigt på værelset, hørte jeg konstant latter ude fra baglokalet.... De hygger sig her, tænkte jeg imens jeg faktisk blev mere liderlig.

 

Anyway... Jeg havde også glemt og spørge om hun kyssede, hvorefter hun svarede ja, hvis man ser godt ud.... og hun kyssede faktisk sindsyg godt. Det må være i toppen af GFE jeg har haft.

 

Hun blev hurtigt lagt på sengen hvorefter jeg slikkede hende.... i can't help it. Jeg bliver pisse liderlig af og slikke fisse. Hvis det er en dejlig fisse... og det er det i Mercedes tilfælde. Pjovert blev hurtigt stiv og der blev sat gummi på, hvorefter hun foreslog jeg lagde mig ned og slappede af. Hun gav et rigitig lækkert dybt blow og jeg måtte faktisk afbryde hende for ikke at komme (det sker sjældent med blow) Gagging var der også og det var nice.

 

Nå nu begynder anmeldelsen af blive lang... jeg skal gøre det kort. Vi kneppede på liv og løs og kyssede intimt. Jeg fik endda lov til at hælde olie ud over hendes virkelig fantastisk flotte lavede bryster og kørte også en omgang spansk. Vildt godt!

 

Jeg tog hende bagfra og måtte tage det lidt med ro for ikke at komme for tidlig, men hun kiggede frækt på mig og sagde hun godt kunne li at blive taget hårdt - hvilket jeg selvfølgelig gjorde... dog ikke så længe for jeg kom sgu kort efter! Dammit... vil gerne have holdt lidt længere og kneppet hende rigtig hårdt, nu når hun jo nærmest bad inderligt om det.

 

Kort sagt. Hun er sgu sød og lækker på samme tid. Jeg vil hårdnakket påstå at hun ikke er en dag over 29, og vil skyde på hun var 25, hvis ikke hun havde fortalt sin alder inden. Hun kunne let skrive de obligatoriske 5-10 år yngre på sin profil. Men respekt for hun faktisk skriver sin rigtige alder.

 

GFE var i topklasse og vi hyggede os bagefter og sludrede så længe at der blev banket på døren 2 gange.

 

Hendes billeder passer desuden utrolig godt med virkeligheden. For satan hendes bryster er dejlige....

 

Alt i alt... en overraskende god oplevelse med en super flot pige, som virker til at nyde og afslappet med det. Jeg kommer helt sikkert igen på et tidspunkt.

 

Vil også lige tilføje... vi havde en god kemi og ved ikke om hun tilbyde GFE ofte, men det var naturligt og noget af det lækreste jeg har oplevet.

 

/ M

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

rigtig flot

men sjov at det er den første positive anmeldelser om hende!

en reklame stunt?

 

Sikke noget lort at skrive.

 

Hvis Kemi betyder noget, så, kan det evt. være svaret på at der har været flere negative end positive anmeldelser af Mercedes. Man kan ikke opdigte kemi.

 

Til trådstarter:

 

God anmeldelse, godt at høre at nogen har haft en god oplevelse ved Mercedes.

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep det er det rigtige link i har smidt ind.

Jeg beklager min manglende rutine. Jeg er dog ikke helt urutineret i at besøge massagepiger og kan nikke genkendende til at kemi ret ofte betyder meget og er afgørende for om man får en GFE ud over det sædvanlige, og som Runaldo skriver, ikke kan opdigtes.

 

Jeg kan ikke forestille mig at der ikke findes andre positive ord om Mercedes.

 

Der kommer flere anmeldelser.... når jeg falder i fælden igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kemi ikke opdigtes? Hvad er dog det for noget frygteligt sludder.

Jeg siger ikke, at det her er opdigtet, men lige netop dén påstand er noget forfærdeligt vås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige et smut forbi Mercedes i går aftes. Hun er bare pisse lækker hvis man er til store silikone bryster. Har kun gode ting at sige om hende. Hendes franske er iøvrigt også vildt godt:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...