Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Aphrodite opdatering

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Bruser virker stadig ikke

Nå iPad slugte lige et langt indlæg :-( gider ikke skrive det igen! Aldrig har jeg haft så ringe en oplevelse på flatrate som forleden på aphrodite !!!!!!!! Er VIP og været nogenlunde tilfreds.... Men har virkelig aldrig prøvet så ugidelige piger som var så enormt uengagerede før! De satte sig 3 sammen i lille sofa og kunne overhovedet ikke få blikkene væk fra mobilen. De gjorde deres bedste for at signalere de ikke havde lyst til at være sammen med en. Meget svære at lokke med i rum. Ingen snak eller noget

Var sammen med 2 piger ud af 5 mulige. De 3 andre viste ingen tegn på interesse. Jo den ene spurgte om jeg ville give hende massage senere, da jeg nævnte det ikke var sikkert gik hun ud til sin mobil igen. De 2 jeg var sammen med gad heller ikke rigtig. Den ene kiggede bare over i væggen

Jeg tager en længere pause fra klubben!! Simpelthen slet ikke en køretur til Kiel værd.

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Tja. Det lyder ret meget som det jeg også oplevede sidst jeg var der. Lidt trist da klubben ellers har potentiale til så meget mere. Men hvis pigerne ikke gider lave noget. Så hjælper det jo ikke så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...