Hop til indhold
Jernsvinet

Dagbog fra en stripclub

Recommended Posts

Så det er bare champagne cellulitis jeg har :D

 

Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen  :)

 

PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen :)

PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011.

:D Ja hvor er den nærmeste stripklub?

Jeg tror ikke at jeg har set det program før.

Men derfor kan den jo godt have været sendt tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske:

 

http://www.clubredlight.dk/

 

Tror nu nok jeg vender bilen mod det sy(n)dlige udland og besøger enten en FKK eller Flattrateklub, hvor man er sikker på at få mere end stripteaseshaw for en tusse  :P

 

 

 

Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig :P

 

Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af:

 

"Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab"  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af:

"Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab" :roll:

Jamen det har han da også ret i :D

Men det kan godt være at kæresten / konen er af en lidt anden opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, jeg orker ikke stripklubber... sputten er alt for dyr, og man kan alligevel ikke knæppe tøserne... det er ren narrefisse <_<

Så tag på stripklub i Texas. De må ikke sælge alkohol, så det tager man selv med. Og de er så flinke at sætte en atm indenfor så man ikke løber tør for cash :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde!

Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er.

 

Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid.

 

En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp ;)

It has been said that Earth is the only planet in the galaxy that treats Krikkit (or cricket) as a subject fit for a sport, and that for this reason alone the Earth has been shunned by the Galaxy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...