Jernsvinet 13844 Skrevet 13. Februar, 2015 Se DR2 2125 i aften. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Februar, 2015 Så det er bare champagne cellulitis jeg har 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 13. Februar, 2015 Så det er bare champagne cellulitis jeg har Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Februar, 2015 Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011. Ja hvor er den nærmeste stripklub? Jeg tror ikke at jeg har set det program før. Men derfor kan den jo godt have været sendt tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 14. Februar, 2015 Ja hvor er den nærmeste stripklub? Måske: http://www.clubredlight.dk/ Tror nu nok jeg vender bilen mod det sy(n)dlige udland og besøger enten en FKK eller Flattrateklub, hvor man er sikker på at få mere end stripteaseshaw for en tusse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Februar, 2015 Måske: http://www.clubredlight.dk/ Tror nu nok jeg vender bilen mod det sy(n)dlige udland og besøger enten en FKK eller Flattrateklub, hvor man er sikker på at få mere end stripteaseshaw for en tusse Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 14. Februar, 2015 Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af: "Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Februar, 2015 Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af: "Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab" Jamen det har han da også ret i Men det kan godt være at kæresten / konen er af en lidt anden opfattelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Februar, 2015 Man kan se dokumentaren her: http://www.dr.dk/tv/se/dagbog-fra-en-stripklub/dagbog-fra-en-stripklub#!/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 17. Februar, 2015 Ej, jeg orker ikke stripklubber... sputten er alt for dyr, og man kan alligevel ikke knæppe tøserne... det er ren narrefisse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 17. Februar, 2015 Ej, jeg orker ikke stripklubber... sputten er alt for dyr, og man kan alligevel ikke knæppe tøserne... det er ren narrefisse Så tag på stripklub i Texas. De må ikke sælge alkohol, så det tager man selv med. Og de er så flinke at sætte en atm indenfor så man ikke løber tør for cash :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2015 I prag har de stripklubber hvor du kan være sammen med pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2015 Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Februar, 2015 Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde! Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemandk 181 Skrevet 18. Februar, 2015 Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er. Helt enig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 19. Februar, 2015 Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er. Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 20. Februar, 2015 Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid. En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. Februar, 2015 En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp It has been said that Earth is the only planet in the galaxy that treats Krikkit (or cricket) as a subject fit for a sport, and that for this reason alone the Earth has been shunned by the Galaxy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg