Hop til indhold

Dagbog fra en stripclub

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Så det er bare champagne cellulitis jeg har :D

Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen  :)

PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011.

Skrevet

Ja, men du fik vel også lidt inspiration til hvilke bevægelser du skal gøre for at komme af med champagne cellulitisen :)

PS. det forekom mig nu at jeg havde set udsendelsen før/eller dele af den - men den var nu også fra 2011.

:D Ja hvor er den nærmeste stripklub?

Jeg tror ikke at jeg har set det program før.

Men derfor kan den jo godt have været sendt tidligere.

Skrevet
  • Author

:D Ja hvor er den nærmeste stripklub?

Måske:

http://www.clubredlight.dk/

Tror nu nok jeg vender bilen mod det sy(n)dlige udland og besøger enten en FKK eller Flattrateklub, hvor man er sikker på at få mere end stripteaseshaw for en tusse  :P

Skrevet

Måske:

http://www.clubredlight.dk/

Tror nu nok jeg vender bilen mod det sy(n)dlige udland og besøger enten en FKK eller Flattrateklub, hvor man er sikker på at få mere end stripteaseshaw for en tusse  :P

Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig :P

Skrevet
  • Author

Hvis nærkontakt er forbudt, så tror jeg ikke at en stripklub er noget for mig :P

Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af:

"Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab"  :roll:

Skrevet

Bemærk ellers at en af fyrene på et tidspunkt siger noget i retning af:

"Jeg betaler for det - så er det ikke utroskab" :roll:

Jamen det har han da også ret i :D

Men det kan godt være at kæresten / konen er af en lidt anden opfattelse.

Skrevet

Ej, jeg orker ikke stripklubber... sputten er alt for dyr, og man kan alligevel ikke knæppe tøserne... det er ren narrefisse  <_<

Skrevet

Ej, jeg orker ikke stripklubber... sputten er alt for dyr, og man kan alligevel ikke knæppe tøserne... det er ren narrefisse <_<

Så tag på stripklub i Texas. De må ikke sælge alkohol, så det tager man selv med. Og de er så flinke at sætte en atm indenfor så man ikke løber tør for cash :-)
Skrevet

I prag har de stripklubber hvor du kan være sammen med pigerne :)

Skrevet

Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde!

Skrevet

Jeg har aldrig i mit liv set noget så kedeligt, som det program. Kostbare minutter jeg kunne have brugt herinde!

Så har du aldrig set en fodbold kamp. Så ved man hvad spildt tid er.

Skrevet

Helt enig :-)

Skrevet

Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid.

Skrevet

Så har du aldrig set en kricket kamp, det er meget værre. Sådan en kan vare en hel dag, og det er såååå kedeligt, så det er ikke bare spildt tid, det er rigtig laaaaaaaang spildt tid.

En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp ;)

Skrevet

En Cricket kamp kan vare op til 5 dage - hvis man har søvnproblemer så skulle man gerne få det løst ved at se sådan en kamp ;)

It has been said that Earth is the only planet in the galaxy that treats Krikkit (or cricket) as a subject fit for a sport, and that for this reason alone the Earth has been shunned by the Galaxy.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.