Hop til indhold

Recommended Posts

I kender det sikkert: drevet af liderlighed,- og kun få piger der er til at træffe, så gør man noget, man hurtigt fortryder. Jeg skulle bare have taget trykket og en af de få piger der svarede telefonen kl 08.00 om morgenen var Nikola http://side6.dk/resultatside/?q=nicola

 

Jeg skulle have lyttet til alarmklokkerne da jeg stod udenfor adressen og ventede mens hun skulle tjekke om jeg var der !!! Kommer op i lejligheden og konstaterer, at billederne er hende ... god begyndelse troede jeg. I telefonen havde vi aftalt ½ time med megafransk til en tusse. Til min store overraskelse måtte jeg ikke låne badeværelset - og før vi gik i gang satte hun sig ned på hug og brugte et par vaskeservietter i skridtet. Hun havde ikke været i bad før jeg kom!! Bagefter kom turen til mig, - eller rettere til min bedste ven, Hun tog godt fat og vaskede også den med et par servietter. Jeg begyndte at blive skeptisk. Hendes tydeligt kunstige bryster måtte jeg ikke røre på vorterne, og da slet ikke kysse dem. Jeg måtte ikke slikke hende som jeg gerne ville - jeg måtte stikke tungen frem og røre hendes kønslæber og det var det. Det her skulle bare overstås. Hun smed sog ned på ryggen på pegede på underlivet - ok, så får du den da, men med det negative udgangspunkt forsvandt rejsningen som dug for solen - dét ville han bare ikke være med til. Hun var tydeligt irriteret og beordrede mig om på ryggen og sagde på hendes gebrokne engelsk, at nu skulle jeg slutte af i hendes mund, for det havde jeg jo betalt for. Hun satte sig mellem mine ben og begyndte at spille den med hænderne, mens hun satte sig med munden klar. Da jeg endelig kom sprøjtede jeg på hendes tunge og læber, men hun sørgede for ikke at få sæd i munden. Og som den mest elendige afslutning på hele seancen fik jeg udleveret 2 stykker køkkenrulle og en vaskeserviet. Jeg havde lige fyret en hel ladning af på maven, og hun gav mig papir til at tørre det op. Som minimum ville jeg låne en håndvask, men det kunne ikke lade sig gøre. 1000kr fatigere, med spermrester på maven og lugten af hendes sure kusse i næsen stod jeg på gaden 15 minutter senere. Jeg har haft flere uheldige oplevelser med glædespigerne i Århus, men hende her tager sgu prisen .... hold jer LANGT væk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kender det sikkert: drevet af liderlighed,-

 

Nix! det må være et jydsk fænomen :D

 

I øvrigt rart at se at I lider med de samme problemer 'overthere'

 

Nej spøg til side.. det er fandme så pisseærgeligt med sådanne oplevelser  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tror egentligt den slags udenlandske piger er stressede - måske af en grådig bagmand, eller af deres eget kompakte program, hvor de skal nå en masse mens de er her. Der findes udenlandske piger der er værd at besøge, så det er vigtigt vi informere hinanden om hvem af dem der er gode besøg.

 

Tak for advarslen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eeeeuuuhh ... Klamt !

 

Ærgerligt, hun ser sgu ellers rimeligt sprød ud. Kan godt forstå du tog chancen.

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for ca 14 dage siden, men vendte om i døren med en dårlig undskyldning. Så min intuition var altså rigtig. Jeg forsøger altid at danne mig et indtryk af pigen gennem billeder, tekst og evt telefonsamtale inden jeg tropper op. Og stemmer det indtryk jeg får af hende ikke overens med dét jeg møder i døren, er jeg gået igen med det samme. Hun blev så også skide sur da jeg gik, hvilket fortæller mig at det var det rigtige jeg gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...