Hop til indhold
Dinosdk69

61 timer tilbage

Recommended Posts

ja, så mange timer mangler en pige på en, så vidt jeg ved respekteret dansk klinik, i denne uge, hvis ser på vagtplanen, og man i øvrigt først tæller fra i morgen tidlig. Jeg kan ikke lade være med at tænke... Hvordan mon oplevelsen er, hvis jeg kommer som den sidste søndag? Det kommer jeg aldrig til at vide, på samme måde, som jeg ikke kommer til at forstå dem, som skriver "døgnåbent", som om at det skulle være noget positivt.

 

De manglende 61 timer i denne uge er i øvrigt i direkte forlængelse af de 63 timers vagt de 3 foregående dage. (det er muligt at jeg har talt en time forkert den ene eller anden vej, men det er jo ikke det, som er pointen...). Vagtplanen siger 114 timers vagt på en uge :shock:

Jeg kender ikke pigen, men jeg må sige, at jeg er imponeret, hvis hun kan holde gejsten oppe... Det kunne jeg med garanti ikke!

 

Indlægget er lagt under "Generel Debat", da det ikke rigtigt passede under andre kategorier.

 

Debatoplægget kunne være: Ville du besøge denne pige sidst på ugen?

 

Mvh. Dino

 

PS. Dette indlæg er på ingen måde for at hænge den pågældende pige ud, hvorfor jeg heller ikke har nævnt navn / klinik. Hvis hun kan og vil, så er det jo et frit land vi lever i!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder som hun mangler penge, siden hun arbejder så meget.
Og alt andet lige, ikke en gang en nymfoman ville kunne være "glad" sidst på ugen (uge efter uge).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen har jo nok ikke gæster til at fylde samtlige timer ud, og ligger dermed ikke på lagnet i 114 timer.  :roll:

 

Lige i dette tilfælde tror jeg, at årsagen skal findes i, at gæsterne ikke skal komme til en lukket dør pga. pigemangel. For mig at se "tager hun én for holdet" og holder klinikkens skrue i vandet.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er næppe kø udenfor døren, så du bliver vel ikke gæst nr. 422 :)

Er der forskel på at være den sidste søndag, eller den første mandag? ...Come on!

Døgnåbent... Tja, måske der kommer nogen forbi kl. 4 om morgenen hvis det er kbh, men jeg tvivler på at det er tilfældet i en mindre by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Døgnåbent kunne sagtens være et kvalitetsstempel, men desværre drejer det sig oftest om profitmaksimering. Pigerne lejer et forfaldent hus billigt i f.eks en uge ad gangen - og så gælder det om at få så mange mænd igennem som overhovedet muligt - og så er der måske noget med at mænd, der kommer ud på aftenen/natten er mere villige til at spendere lidt mere/købe ekstra tid/bluffes af overpriser/lokkes til more money more funny/købe hele natten - eller hvad ved jeg - jeg har bare erfaret at døgnåbent = dårlig service og ringe belysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Døgnåbent kunne sagtens være et kvalitetsstempel, men desværre drejer det sig oftest om profitmaksimering. 

 

Ja men heldigvis kan det også forholde sig anderledes. Hvis der på de københavnske klinikker er "døgnåbent", betyder det som regel tre hold vagter i døgnet. Og hvis en klinik kan trække piger og gæster nok til at have åbent kl 07 til 04 eller 06 så må der vel her være tale om "kvalitetsstempel", selvom en ting som stempler i denne branche kan være rimeligt svært at finde overordnet enighed om. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen har jo nok ikke gæster til at fylde samtlige timer ud, og ligger dermed ikke på lagnet i 114 timer.  :roll:

 

Lige i dette tilfælde tror jeg, at årsagen skal findes i, at gæsterne ikke skal komme til en lukket dør pga. pigemangel. For mig at se "tager hun én for holdet" og holder klinikkens skrue i vandet.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Gina, måske har du ret, men der kunne jo også være fuldt hus.... Hvis jeg var Skat, så ville jeg jo antage, at hun tjener 114 x 2 = 228 halve timer á 1200,- = ugeløn på ca. 274.000, som der så skal betales skat af ;-)

Og er der én ting, som jeg har lært i diverse forhold gennem tiderne, så er det at "Skat har altid ret" :-P

 

/Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men heldigvis kan det også forholde sig anderledes. Hvis der på de københavnske klinikker er "døgnåbent", betyder det som regel tre hold vagter i døgnet. Og hvis en klinik kan trække piger og gæster nok til at have åbent kl 07 til 04 eller 06 så må der vel her være tale om "kvalitetsstempel", selvom en ting som stempler i denne branche kan være rimeligt svært at finde overordnet enighed om. :)

 

Ja, jeg mener også at hvis alle pigerne på en klinik er enige om/instrueret i altid at give kunderne en god og fair behandling og den tid de har betalt for, så behøver de ikke mangle kunder eller køre slagtilbud for at lokke kunderne ind i butikken for derefter at tørre dem, så de ikke kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina, måske har du ret, men der kunne jo også være fuldt hus.... Hvis jeg var Skat, så ville jeg jo antage, at hun tjener 114 x 2 = 228 halve timer á 1200,- = ugeløn på ca. 274.000, som der så skal betales skat af :wink:

Og er der én ting, som jeg har lært i diverse forhold gennem tiderne, så er det at "Skat har altid ret" :-P

 

/Dino

så dumme er ikke engang skat... trods alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...