Fallos 17 Skrevet 12. Februar, 2015 Hejsa Er der nogen der ved hvor i Horsens privatdiskret holder til. Jeg er ikke ude efter den nøjagtige adresse, bare området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 12. Februar, 2015 Ring da og spørg dem, deres nye tlf pige rykker ikke hovedet af en gemmen telefonen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone 4 Skrevet 13. Februar, 2015 jeg vil også godt vide det. har tænkt på at besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 13. Februar, 2015 Som jeg ser det må i ringe til dem for at lave en aftale dem eller forlægge jeres problem med en aftale med dem . Efter del af sådanne efterlysning af et privat diskret steder skærer nogle piger det ud i pap hvad præmissen for at lave aftale med dem er Et privat diskret sted må kun kendes af gæsten og pigen eller stedet . Adressen er må ikke deles med andre på fora eller på pm . Er der forhold som gør man er i tvivl om det god ide så drop det . Der er andre muligheder i nærheden og sæt nu den ekstra tid af til at kunne finde stedet . Det ikke altid lige nem at finde stedet og ring spørg sms ind til man er sikker på at komme det rigtige sted hen . Kommer man så i god tid så ring lige og hør om pigen er klar . 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg