Hop til indhold
kanonkongen

Når mænd lever et dobbeltliv.

Recommended Posts

Hej Allesammen på EG.

 

Igennem mit arbejde læste jeg denne artikel Skrevet af. Marlene Qvist Simoni, koordinator for seksuel sundhed i Aalborg Kommune.

 

Og kom til, at tænke på den tråd om bi sex, der er herinde. Og her kl 19.10 var Marlene i aftenshowet og fortælle om hvor tabu belagt dette emne er.

 

Men ja her tænker jeg så. Måske det er på tide vi begynder, at nedbryde forskellige tabuer her i samfundet.

 
 
Ha en god torsdag aften. og god læsning.
 
KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ærgeligt vi ikke er så gode til at tale om den slags ting.

Og når vi så taler om tingene, så det som Marlene nævnte i Aftenshowet, fordi det ikke berører vores egen familie.

 

 

Man kan se indslaget her (starter 3 min efter start): http://www.dr.dk/tv/se/aftenshowet/aftenshowet-586#!/

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er lidt pudsigt at tænke på at vi som danskere der ellers er så utrolig liberale i både vores tolerance ud ad til og vores lovgivning stadig har så svært ved at acceptere og tale om de ting privat.. 

 

det er lidt af et paradoks

 

som gerog synes jeg også det er utrolig ærgeligt...  

 

jeg går da og håber på at den mand jeg finder er ægte biseksuel så han har lyst til at invitere en mand mere med i sengen... både for min OG sin egen skyld... det ville jeg elske og tænde så utrolig vildt på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er lidt pudsigt at tænke på at vi som danskere der ellers er så utrolig liberale i både vores tolerance ud ad til og vores lovgivning stadig har så svært ved at acceptere og tale om de ting privat.. 

 

det er lidt af et paradoks

 

som gerog synes jeg også det er utrolig ærgeligt...  

 

 

Hej Jasmin.

 

Ja enig meget paradoksal at. ting som er meget vigtig for nogen, kan være så lukket for andre. men ja ærgerligt, og ikke mindst trist for de mennesker der lever med dette dobbeltliv. Det må være hårdt ikke frit at kunne snakke om sin seksualitet. Uden den fordømmelse der ligger. trist er det jo.

 

Hygge.

 

Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...