Just22 19 Skrevet 12. Februar, 2015 What uuup. Er der nogle der har nappet denne skønhed? http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20253 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 12. Februar, 2015 Jeg har anmeldt profilen. Kan ikke finde ud af at indsætte link fra min smartphone. Men det var en god oplevelse. Se at få besøgt hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. Februar, 2015 Jeg har anmeldt profilen. Kan ikke finde ud af at indsætte link fra min smartphone. Men det var en god oplevelse. Se at få besøgt hende! Her Brutus anmeldelse af tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikzezzz 5 Skrevet 12. Februar, 2015 Er billederne på hendes profil ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 12. Februar, 2015 Det forekommer mig at billederne er skiftet ud. Teksten er også ændret en smule, tror jeg. Jeg klippede oprindeligt et billede ind, men det har moderator fjernet (hvorfor nogle må sætte billeder ind mens andre ikke må, forstår jeg ikke). Håber dog at det er samme pige, for hun er rigtig sød og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just22 19 Skrevet 12. Februar, 2015 Jeg prøver imorgen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg