Hop til indhold

Lung Na Pa i Brøndby Strand

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen af de ærede medlemmer der har nogen erfaring med dette sted

Jvf annonce er der kun Lung selv i klinikken ( gør bestemt ikke noget - efter min mening er hun gudesmuk)

Skrevet

Er der nogen af de ærede medlemmer der har nogen erfaring med dette sted

Jvf annonce er der kun Lung selv i klinikken ( gør bestemt ikke noget - efter min mening er hun gudesmuk)

Kan kun sige at hun på alle måder er en af mine helt store favouritter - men jeg ved at hun kan være skiftende, så det er med at komme rigtigt ind på hende.

Skrevet
  • Author

Kan kun sige at hun på alle måder er en af mine helt store favouritter - men jeg ved at hun kan være skiftende, så det er med at komme rigtigt ind på hende.

Tak for info

Tilbyder hun fuld pakke også ?

Skrevet

TB60

Det gjorde hun i hvertfald for et par år siden

the rider

• 2 weeks later...
Skrevet

Har  kneppet hende lige før jul og selv om kondom gik i stykker fortsatte hun bare til vejs ende, men hun er på ingen måde en vårlarve dog meget sød og indlevende. Og nej ingen sygdom hos hende til de hurtige kommentatorer. Har ikke været der siden. Hun tog 1200 for fuld pakke men gav lidt e

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.