Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Lene i Odense endnu en gang, og i dag skulle det så afprøves om hun kunne klare græsk med alle centimeterne, noget Lene hele tiden har sagt at det troede hun kunne lade sig gøre, men hun havde dog ikke prøvet det med en i min størrelse og tykkelse.

 

Ankom til Lenes lejlighed og blev budt på en kop kaffe og en sludder inden det gik mod soveværelset og efter lidt kæleri blev det tid til at sætte regnfrakke på kalorius og smøre godt med glidecreme, Lene kom op på alle 4 og så skulle slaget slås. Selv om Lene ikke har prøvet det så mange gange så gik det uden de helt store problemer, dog ville hun gerne lige have en lille pause under vejs men så kunne jeg ellers også køre alle 19 cm helt i bund og det ønskede resultat udeblev da heller ikke.

 

Må sige at Lene er en super frisk pige der ikke viger tilbage for at prøve noget nyt og som bestemt ikke kigger på uret men som bare leverer en rigtig god oplevelse til en rigtig god pris og uden stres, så det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

 

19 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...