Hop til indhold

Gæk,gæk, gæk, kan I gætte hvem jeg er ?

Featured Replies

Skrevet

Hun har godt nok fået brysterne spændt ind.

Skrevet

Det opfattes måske som en bagatel i den store sammenhæng, men CWs BH passer jo som håret på en svensker. Der skal da ikke være deller på kanten.

Havde man taget en BH med, der sidder så dårligt, som gave til en af EGs mere "slagfærdige" GP'er, så ville man næppe kunne sidde ned den næste uges tid.

Skrevet

Du - altså hende på billedet - er opreklameret :D :D :D

Skrevet

Det opfattes måske som en bagatel i den store sammenhæng, men CWs BH passer jo som håret på en svensker. Der skal da ikke være deller på kanten.

Havde man taget en BH med, der sidder så dårligt, som gave til en af EGs mere "slagfærdige" GP'er, så ville man næppe kunne sidde ned den næste uges tid.

Nu er det jo også badetøj hun har på.

Sports Illustrated SWIMSUIT edition.

Skrevet

Godt ser hun ud, men hun var angivelig noget af en bitch at være i forhold til. Rory McIlroy, der er lige så konfliktsky som mange af os andre, endte med at opgive kampen - og strøg straks derefter til tops på verdensranglisten for golfspillere. Når han var befriet for denne møllesten om halsen, var der ingen, der kunne hamle op med ham. Så det er et godt eksempel på, at man ikke bare skal vælge partneren efter udseenet.

Skrevet

Godt ser hun ud, men hun var angivelig noget af en bitch at være i forhold til. Rory McIlroy, der er lige så konfliktsky som mange af os andre, endte med at opgive kampen - og strøg straks derefter til tops på verdensranglisten for golfspillere. Når han var befriet for denne møllesten om halsen, var der ingen, der kunne hamle op med ham. Så det er et godt eksempel på, at man ikke bare skal vælge partneren efter udseenet.

...og CW har vel aldrig spillet bedre?

Jeg har sgu lidt svært ved at forestille mig CW som værende en bitch, måske snarere det modsatte, hvilket jo også kan være problematisk. Vi kan jo god lide en bitch i soveværelset, ikke?

Måske de bare ikke var meant-to-be så godt de slap for hinanden. Jeg har i øvrigt aldrig kunnet forstå hvad CW så i den lille husalf?!

Skrevet

Røven er god, men BH'en passer slet ikke og sidder derfor af H til

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.