Hop til indhold
Nille

Gæk,gæk, gæk, kan I gætte hvem jeg er ?

Recommended Posts

Det opfattes måske som en bagatel i den store sammenhæng, men CWs BH passer jo som håret på en svensker. Der skal da ikke være deller på kanten.

Havde man taget en BH med, der sidder så dårligt, som gave til en af EGs mere "slagfærdige" GP'er, så ville man næppe kunne sidde ned den næste uges tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det opfattes måske som en bagatel i den store sammenhæng, men CWs BH passer jo som håret på en svensker. Der skal da ikke være deller på kanten.

Havde man taget en BH med, der sidder så dårligt, som gave til en af EGs mere "slagfærdige" GP'er, så ville man næppe kunne sidde ned den næste uges tid.

Nu er det jo også badetøj hun har på.

Sports Illustrated SWIMSUIT edition.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt ser hun ud, men hun var angivelig noget af en bitch at være i forhold til. Rory McIlroy, der er lige så konfliktsky som mange af os andre, endte med at opgive kampen - og strøg straks derefter til tops på verdensranglisten for golfspillere. Når han var befriet for denne møllesten om halsen, var der ingen, der kunne hamle op med ham. Så det er et godt eksempel på, at man ikke bare skal vælge partneren efter udseenet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Godt ser hun ud, men hun var angivelig noget af en bitch at være i forhold til. Rory McIlroy, der er lige så konfliktsky som mange af os andre, endte med at opgive kampen - og strøg straks derefter til tops på verdensranglisten for golfspillere. Når han var befriet for denne møllesten om halsen, var der ingen, der kunne hamle op med ham. Så det er et godt eksempel på, at man ikke bare skal vælge partneren efter udseenet.

...og CW har vel aldrig spillet bedre?

Jeg har sgu lidt svært ved at forestille mig CW som værende en bitch, måske snarere det modsatte, hvilket jo også kan være problematisk. Vi kan jo god lide en bitch i soveværelset, ikke?

Måske de bare ikke var meant-to-be så godt de slap for hinanden. Jeg har i øvrigt aldrig kunnet forstå hvad CW så i den lille husalf?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...