Hop til indhold
JohnPop

Sugardaters.dk Modne kvinder, giv mig fif og råd

Recommended Posts

Hej gutter. Jeg er blevet medlem af Sukkerdaters. Mødt en fremragende moden kvinde, hold da op det var lækkert hjemme hos hende.

Så vil jeg bare høre hvis mit budget er lidt stramt, og jeg generelt pt gerne vil møde modne kvinder fra 34-35 og ja op til 50-60 stykker, er der nogle gode råd og fif til at få nogle aftaler i stand? Jeg har ikke noget profilbillede, burde jeg det? Og jeg har før hørt at feks 1500kr godt kan give én en aftale på feks 2-2½ time. Altså et knald der varer godt med tid og hvor pigen er engageret og den slags. Ikke nogen proffessionelle på nogen måde.

Nå men kom lige med nogle gode fif og råd. Bør jeg være klar i mælet at jeg gerne vil starte med sex, fordi jeg feks mangler erfaring på det område? Og at jeg kun er komfortable med modne og lidt ældre kvinder? Skal man skrive flere henvendelser for at få succes som udgangspunkt? Rækker 1500 langt nu om dage, eller skal jeg op i feks 2000-2500kr? Pikbilleder hvad med dem? Er det ikke en god ide ikke at starte med dem, med mindre jeg bliver bedt om at sende dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vidste ikke at modne kvinder er 34 - 35 år, men det beror nok på at den som bedømmer er ung.

Jeg er selv i 50'erne og kalder mig moden, jeg har mødt nogen på SD hvor 1000 kr var et tilfredsstillende beløb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en kort periode forsøgt mig på sugardating, og spurgte nogle af pigerne om gode råd, og pik billeder var der bred enighed er ABSOLUT ikke vejen frem. Faktisk var de alle enige om af det var en øjeblikkelig afvisning, hvis en profil var forsynet med pik billeder. De ville have helt alm. pæne billeder uden for meget hud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Profilbilleder du kan åbne op for er et must, hvis du vil have svar retur på dine henvendelser - men hvis du er enlig og har modet til, kan du udmærket have et synligt profilbillede også - giver markant flere henvendelser - især hvis du også tydeligt skriver hvad du søger og hvilke typer kvinder du ønsker henvendelser fra - pigerne kan nemlig også være aktivt søgende og ikke bare passivt sidde og vente på at få indboksen fyldt  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Profilbilleder du kan åbne op for er et must, hvis du vil have svar retur på dine henvendelser - men hvis du er enlig og har modet til, kan du udmærket have et synligt profilbillede også - giver markant flere henvendelser - især hvis du også tydeligt skriver hvad du søger og hvilke typer kvinder du ønsker henvendelser fra - pigerne kan nemlig også være aktivt søgende og ikke bare passivt sidde og vente på at få indboksen fyldt  :)

Jernsvinet skal jeg forstå det på den måde at jeg skal bede dem som har lukkede profilbilleder om at åbne dem op, og hvis de ikke giver mig lov så er det et tegn på at de ikke er interesserede i mig og min tid/penge? Venter lidt med profilbillede selv, men det burde jeg oploade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv til dem uden at bede dem lukke op for billeder, ikke en lang roman, men noget der gør dem interesseret i at vide mere om dig.

Når du har fået svar fra en og skrevet frem og tilbage et par gange, kan du åbne for dine egne private billeder og spørge om adgang til hendes.

Nogle piger er meget direkte og spørger hvad du kan tilbyde, andre skal du liste dig rundt om den varme grød (skød) før du spørger om muligheden for et møde.

Prøv dig frem. Jeg tror pigerne bliver bombarderet med henvendelser af os mænd, så hvis jeg var en attraktiv kvinde, ville en ansøgning om at se mine billeder uden at du har ulejliget dig med at skrive en besked være lig med blokering af dig... :-P

Held og lykke, jeg har haft rigtig gode oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vidste ikke at modne kvinder er 34 - 35 år, men det beror nok på at den som bedømmer er ung.

Jeg er selv i 50'erne og kalder mig moden, jeg har mødt nogen på SD hvor 1000 kr var et tilfredsstillende beløb

Moden er som man tager det. Hvis jeg tænker mig grundigt om, så vil jeg sige tæt på 40 år, 38-39 år. Kvinder der udstråler kvinde eller mor. Du kan godt udstråle moden kvinde hvis du er i tyverne, og omvendt ikke gøre det selv hvis hun er i 40´erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Host host.... ville du fx vedlægge et POV billed af dit numsehul til en ansøgning til et direktørjob i AP Møller???

Jo, hvis de søger et røvhul.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet skal jeg forstå det på den måde at jeg skal bede dem som har lukkede profilbilleder om at åbne dem op, og hvis de ikke giver mig lov så er det et tegn på at de ikke er interesserede i mig og min tid/penge? Venter lidt med profilbillede selv, men det burde jeg oploade.

Jeg beder altid dem jeg er interesseret i om adgang til deres private billeder, lukker op for mine egne og sender en lille besked til dem om at jeg er interesseret i dem. Jeg synes det udviser seriøsitet selv at have nogle private billeder - og du kan jo altid senere begrænse adgangen til dem, hvis den udkårne ikke viser interesse eller viser sig ikke lige at være det du havde regnet med.

De profiler som uden videre lukker op for deres private billeder og som gerne kommunikerer og laver aftaler med dig uden profilbilleder - det er med næsten 99% sikkerhed mere eller mindre proff piger, der bare bruger sugardating som en udvidelse af forretningsomfanget.

Jeg har PT. kontakt med en enkelt pige på knap 40 år, men det tager lang tid og det er svært at aftale møder med hende, da hun er enlig mor - til gengæld kan det foregå hjemme hos hende.

En anden pige med mand og børn er det desværre ikke lykkedes mig at lave en aftale med, da vi så skulle på hotel e.lign. - og nu har hun lukket min adgang til hendes ganske interessante billeder - så jeg tvivler på jeg får en aftale istand med hende - men der er jo andre fisk i søen.

Nogle af de mere modne piger stiller ret høje krav til deres friere, som jeg og andre alm. mænd ikke kan leve op til, men det burde jo ikke foranledige nogle mænd, som føler sig underlegne til at skrive til dem og forulempe dem  :cry: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste bare i en anden tråd én der havde stor succes på et begrænset budget med enlige mødre. Det kunne jeg også godt tænke mig :cool:

Jeg prøver at putte nogle billeder op snarest muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gutter. Jeg er blevet medlem af Sukkerdaters. Mødt en fremragende moden kvinde, hold da op det var lækkert hjemme hos hende.

Så vil jeg bare høre hvis mit budget er lidt stramt, og jeg generelt pt gerne vil møde modne kvinder fra 34-35 og ja op til 50-60 stykker, er der nogle gode råd og fif til at få nogle aftaler i stand? Jeg har ikke noget profilbillede, burde jeg det? Og jeg har før hørt at feks 1500kr godt kan give én en aftale på feks 2-2½ time. Altså et knald der varer godt med tid og hvor pigen er engageret og den slags. Ikke nogen proffessionelle på nogen måde.

Nå men kom lige med nogle gode fif og råd. Bør jeg være klar i mælet at jeg gerne vil starte med sex, fordi jeg feks mangler erfaring på det område? Og at jeg kun er komfortable med modne og lidt ældre kvinder? Skal man skrive flere henvendelser for at få succes som udgangspunkt? Rækker 1500 langt nu om dage, eller skal jeg op i feks 2000-2500kr? Pikbilleder hvad med dem? Er det ikke en god ide ikke at starte med dem, med mindre jeg bliver bedt om at sende dem?

Du er selv ung og uerfaren og vil gerne oplæres i sex af "modne" kvinder (op til 50-60)?

Mit råd: spar pengene, opret en profil på fx dating.dk og skriv til kvinder der søger yngre mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er selv ung og uerfaren og vil gerne oplæres i sex af "modne" kvinder (op til 50-60)?

Mit råd: spar pengene, opret en profil på fx dating.dk og skriv til kvinder der søger yngre mænd.

Ja det var faktisk en god ide. Jeg er ikke helt så ung mere, i slut-20´erne. Jeg er frisk på alle idéer der giver sexuel afkast som udgangspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var faktisk en god ide. Jeg er ikke helt så ung mere, i slut-20´erne. Jeg er frisk på alle idéer der giver sexuel afkast som udgangspunkt.

Hvis du er ung, frisk og ugift, ude af tidligere forhold mv. kan du jo ligge et profilbillede op - så vil du få markant flere henvendelser fra kvinderne - især hvis du også kan invitere dem hjem, romantiske weekend-/kroophold, ferierejser mv. - læs f.eks. Fickensteins tråd om hans succes med rødvin og kvinder på dating.dk  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slut 20'erne er perfekt for de fleste "cougars". De har ikke lyst til at føle sig som din mor (som regel).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...