Hop til indhold

Jade/Lara

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender hende her, som nærmest har optaget hele vagtplanen på Cassiopeia?

• 3 weeks later...
Skrevet

Et sent svar herfra, men ja - jeg har mødt hende. Hvad værre var, at jeg gav hende penge for at få lov til at kneppe hende. Det skulle jeg ikke ha' gjort.

Skrevet

Beskrivelsen af hende på hjemmesiden kunne jo godt ligne den barmfagre blondine fra Ungarn, som vist også hed Lara. Jeg har kun set på hendes billeder, men da hendes menu ikke ideholdt "våde kys", har jeg ikke forsøgt. Det kunne jo blive en tør omgang.

Skrevet

Beskrivelsen af hende på hjemmesiden kunne jo godt ligne den barmfagre blondine fra Ungarn, som vist også hed Lara. Jeg har kun set på hendes billeder, men da hendes menu ikke ideholdt "våde kys", har jeg ikke forsøgt. Det kunne jo blive en tør omgang.

I skal bare holde jer så langt fra hende, I kan. Det var bare så ringe, det jeg fik ud af mit besøg. Og samtlige anmeldelser af hende, jeg har læst, siger det samme.

Skrevet

Link?

Skrevet

mon ikke Tbone du kan find den selv.

Du har over 500 beskeder!

Jo, men nu er det normal kutyme, at man indsætter et link, så ALLE der læser ikke selv skal ligge og google linket,

og med dine MEGET upræcise anmeldelser, så tror jeg ikke du har noget at lade nogen høre!

Skrevet

Link?

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Here you go.

mon ikke Tbone du kan find den selv.

Du har over 500 beskeder!

Jeg er tilbøjelig til at give Hr. Lick me ret. Men jeg synes nu samtidig, at TboneDK ofte har bidraget med gode informationer, jeg har kunne bruge til noget.

Redigeret af Morabito

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.