Hop til indhold

Jiramon Randers

Featured Replies

Skrevet

Var i sidste uge en tur i Randers. Var forbi Cat, men hun var optaget den næste time. Gik derefter til Jiramon, hvor jeg før havde fået en god massage. Blev modtaget af ejeren selv og sagde ja til 1 time. Glædede mig til massagen. Blev noget skuffet, for det viste sig at en lille lidt kraftig dame kom for at give mig en rigtig dårlig massage. Efter 45 min. sagde jeg stop, blev tilbudt hj, hvilke jeg sagde nej til. Hun virkede skuffet over at jeg stoppede før tid. Men det er nok det dårligste jeg har prøvet. 

Gik derefter tilbage til Cat. Hun var blevet ledig og jeg fik en rigtig god massage, som kun hun kan, med masse af pirring og berørninger. Afsluttede med et lækkert hj.  

Skrevet

Og Cat holder til ved?

Skrevet

Og Cat holder til ved?

Tror det er Kirkestræde. Du kan finde en masse om hende herinde. Både gode og dårlige anmeldelser. Ellers kik i Randers ugeavis. (Randers onsdag)

Skrevet

jeg giver fatman ret. Fik også massage af en ældre ( over 45 ) thai kvinde. Og med alt repsekt, så er det ikke den slags jeg nyder at få massage fra, og da hun tilbød HJ, sagde jeg pænt nej tak.

Jiramon var rigtig god, men det er mange år siden.

Prøv i stedet BangWan. Det ligger lige i nærheden af en kældre nedgang på hjørnet ind mod centrum ad samme vej.

Skrevet

Er der nogen som har gode erfaringer hos Jiramon - send gerne en pm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.