Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften derude

Nu er jeg ikke så erfaren med thai massage, faktisk har jeg kun prøvet det en enkelt gang. Det skal dog ikke være den sidste. Jeg har prøvet oliemassage, hvilket var rigtig godt, men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve en anden form.

Så mit spørgsmål er, er der nogle der kan forklare mig hvad tantra massage er? Og eventuelt hvad body to body går ud på, selvom det ligger rimelig meget i navnet ;-) i første omgang er jeg nysgerrig på tantra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, tak for link. Kan bare se på 'menukortet' at der tilbydes olie-, thai-, og tantramassage, så tænkte der kunne være en sammenhæng :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, tak for link. Kan bare se på 'menukortet' at der tilbydes olie-, thai-, og tantramassage, så tænkte der kunne være en sammenhæng :-)

Den største forskel mellem thai-olie og thai-Tantra er prisen. De oplevelser, jeg har haft med tantra på thai steder, har intet haft med Tantra massage at gøre, men var blot lidt forsøg på kilden eller 'spillende' fingre hurtigt hen over kroppen i kort tid, mens det meste af tiden gik med ganske almindelig olie massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtig Tantra er vist, som jeg har forstået det, et helt andet kapitel, end den tantra som der oftest gives på thai steder

 

"Flot Dråbe" :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

 

Det er jo lige præcis det som Gammelnok siger :grin:

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften derude

Nu er jeg ikke så erfaren med thai massage, faktisk har jeg kun prøvet det en enkelt gang. Det skal dog ikke være den sidste. Jeg har prøvet oliemassage, hvilket var rigtig godt, men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve en anden form.

Så mit spørgsmål er, er der nogle der kan forklare mig hvad tantra massage er? Og eventuelt hvad body to body går ud på, selvom det ligger rimelig meget i navnet :wink: i første omgang er jeg nysgerrig på tantra.

 

Jeg skal prøve at undgå gentagelser af hvad andre har sagt og derfor bare gøre opmærksom på at "thai massage" kan være mange forskellige ting i praksis i København. Det burde inkludere stræk og vrid som minder lidt om det du kan opleve hos en kiropraktor, men de fleste steder er det bare muskel/bindevæsmassage, med glidende strøg langs baner/lemmer.

 

De fleste tantra-massager på thai-steder er bare pirrende, blid "massage". Kan være svært at skelne fra "soft oil" eller "relax" eller "golden hand" eller hvad de nu har fundet på. Kort sagt: det meste er bare "massage" og for at få det til at virke mere tjekket/interessant findes det så i mange indpakninger på menukort. Kun få steder er der stor forskel i praksis.

 

B2b er typisk først lidt massage og derefter en nøgen kvinde der gnider sin olieindsmurte (eller andre glidemidler) krop langs din olieindsmurte krop. Jeg har dog også her prøvet varianter, fx en der "bare" gned brysterne mod min ryg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...