Hop til indhold
Sexfantasi

Vesterbro i odense

Recommended Posts

Hej.

Jeg kan se der er lys i open-skiltet igen på Vesterbro efter det har været lukket noget tid.

Er der nogen der har været forbi eller har set det annonceret ?

Se i Thai sektionen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på visit mandag aften.

forlokalet/modtagelseslokale var i ringe stand, med defekte ledninger og lamper

der var stadig gitter for døren ind til sengelokalet.

Den hjælpende hånd var ankommet, men forstod ikke en skid, så der måtte hentes hjælp.

det blev ikke meget bedre..

de vidste hverken ud eller ind med hensyn til menukortet.

Forlod stedet igen.

de vil kun være der 2-3 måneder, hvad der så sker.???

Cupido

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede forbi onsdags, til lidt sjov. Blev dog lidt forbavset, da jeg ikke havde hørt at stedet var blevet solgt !! 
Men ud kom 2 små ( sorry en bred og en smal ) thai piger. Jeg henvendte mig til den lille af pigerne ( ca. 160 høj, småbuttet med fine bryster ), og bad om priser.
Vi blev enige om at nappe en noget dansk og fransk. 600 spir.... Efter nogle minutter gik vi igang, på kom gummi, og hun begyndte at sutte.. Ikke noget spændende, dog ok. 
Hun hoppede efterfølgende op på dyret og red løs; også ok. Afslutningen måtte jeg selv stå for så.... 
Nå men stedet får 03, hun får et 7 tal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været der, men det er da dejligt at der kommer nogle piger fra de baltiske lande til en afveksling. Det er dog svært at vurdere om billederne er ægte når de ikke er taget på stedet. Vi må håbe at stedet er blevet frisket lidt op, da det har virket noget nedslidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Måske man skulle tage en tur for holdet. KUNNE jo være at man er heldig at stedet er i orden og pigen ser dejlig ud. Måske oven i købet hende på billedet. :-)

Trænger virkelig til:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det stadig foregår som før, hvor menukortet blev stukket ud gennem tremmerne for døren, har man jo mulighed for at se pigen lidt an inden man evt. bliver lukket ind. Og inden der kommer kommentarer om handlede piger skal det siges at tremmerne nok mere er for at holde visse besværlige kunder ude end de er for at holde pigerne inde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 1 time siden:

Hvis det stadig foregår som før, hvor menukortet blev stukket ud gennem tremmerne for døren, har man jo mulighed for at se pigen lidt an inden man evt. bliver lukket ind. Og inden der kommer kommentarer om handlede piger skal det siges at tremmerne nok mere er for at holde visse besværlige kunder ude end de er for at holde pigerne inde!

Det er da trods alt hende der har nøglen... ;-) Intet, i hvert fald ikke lågen, hindrer hende i at løbe ud på gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 23 timer siden:

Hej med jer

Måske man skulle tage en tur for holdet. KUNNE jo være at man er heldig at stedet er i orden og pigen ser dejlig ud. Måske oven i købet hende på billedet. :-)

Trænger virkelig til:

FISSE!

Som sagt så gjort:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...