Hop til indhold
dinjo

Sønderborg.

Recommended Posts

Havde bestilt tid og 10 min før jeg var i Sønderborg meldte hun fra pga influenza

Spildte lige 2 timers kørsel

Suk suk

Så vente du vel om og fortsatte til Flensborg  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu også besøgt hende, sød frisk kvinde og enig hendes ansigt ser lidt hærget ud, men hendes krop fejler ikke noget, nogle dejlige naturlige bryster med nogle store vorter der bliver dejlige stive ved sut og slik, hendes fisse er helt bar og lækker at lege med, hun sutter pik uden kondom og tager også klatten i munden, men spytter det ud igen.

Blev modtaget i døren fik et kram og spurte om jeg stadig ville, og ja fik betalt og vist ind i soveværelset, blev spurt om jeg ville i bad, havde jeg lige været, så vi tog begge vores tøj af, hvorefter hun begyndte at sutte min pik godt stiv, tog også noget olie på, hun gjorde det rigtigt dejligt, lå og kælede meget med kys og kram, hun ville gerne pilles i hendes fisse, på med kondom og fik taget hende i flere stillinger, fik kondomet af og kom i hendes mund, snakkede efter legen, fik et bad og ud af døren igen, efter lidt over 1 timer, så alt i aly godkendt også til den pris, eneste minus var hun ville godt kneppes uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, ellers var hun jo ikke reel ;)

Den forstår jeg ikke helt :?:

Betyder det, at en, der tager mere end 500 for en time, er ureel? Eller betyder det, at den satte pris passer til hendes udseende? Eller .......... ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den forstår jeg ikke helt :???::

Betyder det, at en, der tager mere end 500 for en time, er ureel? Eller betyder det, at den satte pris passer til hendes udseende? Eller .......... ?

Betyder bare at det hun skriver i annoncen passer. Det er ureelt at lyve i annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den forstår jeg ikke helt :?:

Hun annoncerer med en time for 500,- ...... Det er nok dér den skal placeres med hensyn til at hun er reel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ved hende sidste år tror jeg det var, omkring april/maj, kan ikke huske det, men da havde hun da kondom klar, jeg nøjedes dog med et blowjob uden gummi, da hun suttede/slikede så godt, så hun fik ladningen i munden. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...