dinjo 27 Skrevet 10. Februar, 2015 Hej nogen som har prøvet hende??? http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/erhverv/22453103-soed-kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 11. Februar, 2015 Reel nok. Måske lidt hærget i ansigtsudtrykket. Hendes data passer nok meget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 13. Februar, 2015 Havde bestilt tid og 10 min før jeg var i Sønderborg meldte hun fra pga influenza Spildte lige 2 timers kørsel Suk suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 13. Februar, 2015 (edited) Havde bestilt tid og 10 min før jeg var i Sønderborg meldte hun fra pga influenza Spildte lige 2 timers kørsel Suk suk Så vente du vel om og fortsatte til Flensborg Redigeret 13. Februar, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 16. Februar, 2015 Har nu også besøgt hende, sød frisk kvinde og enig hendes ansigt ser lidt hærget ud, men hendes krop fejler ikke noget, nogle dejlige naturlige bryster med nogle store vorter der bliver dejlige stive ved sut og slik, hendes fisse er helt bar og lækker at lege med, hun sutter pik uden kondom og tager også klatten i munden, men spytter det ud igen. Blev modtaget i døren fik et kram og spurte om jeg stadig ville, og ja fik betalt og vist ind i soveværelset, blev spurt om jeg ville i bad, havde jeg lige været, så vi tog begge vores tøj af, hvorefter hun begyndte at sutte min pik godt stiv, tog også noget olie på, hun gjorde det rigtigt dejligt, lå og kælede meget med kys og kram, hun ville gerne pilles i hendes fisse, på med kondom og fik taget hende i flere stillinger, fik kondomet af og kom i hendes mund, snakkede efter legen, fik et bad og ud af døren igen, efter lidt over 1 timer, så alt i aly godkendt også til den pris, eneste minus var hun ville godt kneppes uden kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 16. Februar, 2015 Tilbyder hun virkelig en time for 500? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 16. Februar, 2015 Tilbyder hun virkelig en time for 500? Ja, ellers var hun jo ikke reel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Februar, 2015 Ja, ellers var hun jo ikke reel Den forstår jeg ikke helt Betyder det, at en, der tager mere end 500 for en time, er ureel? Eller betyder det, at den satte pris passer til hendes udseende? Eller .......... ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 16. Februar, 2015 Den forstår jeg ikke helt : Betyder det, at en, der tager mere end 500 for en time, er ureel? Eller betyder det, at den satte pris passer til hendes udseende? Eller .......... ? Betyder bare at det hun skriver i annoncen passer. Det er ureelt at lyve i annoncer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Februar, 2015 Den forstår jeg ikke helt Betyder det, at en, der tager mere end 500 for en time, er ureel? Eller betyder det, at den satte pris passer til hendes udseende? Eller .......... ? Hun annoncerer med en time for 500,- ...... Det er nok dér den skal placeres med hensyn til at hun er reel ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 17. Februar, 2015 Havde været rart hvis hun lige havde haft et par billeder på også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole51 1 Skrevet 17. Februar, 2015 Ja, beskrivelse og ydelser kan jeg bekræfte - desværre også at hun foretrækker sex uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 18. Februar, 2015 Men hun gør det vel også med kondom Ole? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole51 1 Skrevet 18. Februar, 2015 Ja, men det er måske ikke alle det insisterer :-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 18. Februar, 2015 Kan man da håbe på :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 18. Februar, 2015 Altså at alle insisterer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 18. Februar, 2015 Jeg var ved hende sidste år tror jeg det var, omkring april/maj, kan ikke huske det, men da havde hun da kondom klar, jeg nøjedes dog med et blowjob uden gummi, da hun suttede/slikede så godt, så hun fik ladningen i munden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg