Guest dallevalle Skrevet 10. Februar, 2015 Skal idag møde en moden kvinde, har skrevet sammen en del, hun elsker sex, og vil bare have et beskedent beløb, håber det bliver godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Og vi glæder os til at se en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 11. Februar, 2015 Hej Så mødte jeg hende sød lille dame, suttede perfekt, dejlig stram fisse, selv om hun er moden, god tid til snak og en kop kaffe, så det vil jeg helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 11. Februar, 2015 God humor fra jer begge! :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 11. Februar, 2015 Hej Så mødte jeg hende sød lille dame, suttede perfekt, dejlig stram fisse, selv om hun er moden, god tid til snak og en kop kaffe, så det vil jeg helt sikkert igen Hende har jeg også mødt, synes nu ikke kaffen var noget særligt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg