Hop til indhold
Dr X

Jarean Massage H.C.Ørstedsvej

Recommended Posts

Jeg cykler af og til ad H.C.Ørstedsvej på Frederiksberg og har haft længe kig på massage klinikken i kælderen på nr. 13, dog uden at få den prøvet. Stedet hed indtil for nyligt Orkide Wellness, men der synes at være kommet nye ejere til, ihvertfald hedder den nu Jarean Massage. Jeg har ikke kunnet finde en website på det nye navn, og den gamle fungerer ikke længere.

 

Jeg fik så endeligt besøgt stedet i begyndelsen af Februar. Det var i dagtimerne og indgangen er ikke specielt diskret, der var en del gående trafik udover cykler og biler, så man er noget eksponeret i fuldt dagslys mens man venter på at de åbner.

 

Indenfor er der pænt, rent og rimeligt nyistandsat. Der var en fornuftig temperatur i betragtning af den kolde vinterdag udenfor. Jeg blev modtaget af en lille buttet thai kvinde og bragt ind i et ret stort værelse hvor der lige skulle trækkes gardiner for. Jeg vil skyde på hun var midt i 30'erne, ganske sødt ansigt, men man skal være til de lidt runde piger, det er jeg, så intet problem her.

 

Da jeg ikke havde været der før bestilte jeg min test behandling: 1 time med thai og olie massage til 400 kr. Menuen indeholdt ingen "alternative" behandlinger såsom tantra og b2b der antydede ekstra muligheder.

 

Kvinden som hed Nan fik pengene, lagde et rent håndklæde på og gik ud efter varmt vand og jeg tog tøjet af og lagde mig på briksen, der var relativt hård og bred, men desværre uden hul til hovedet. Hun er rimeligt nem at kommunikere med på en blanding af Dansk og Engelsk.

 

Massagen var absolut i den gode ende, hun kunne levere både thai massage og en god mellemhård oliemassage. Der var ikke nævneværdigt med strejfninger undervejs, men en anden interessant detalje. Hun er ikke så høj, så da hun undervejs masserede stående ved hovedenden måtte hun stå meget tæt på for at nå, så brysterne (under tøjet dog) landede lige oven på mit hoved, det øverste altså. Det var ganske pirrende, dog uden at tage al opmærksomheden fra massagen. Efter vending og lidt massage på forsiden kom spørgsmålet om ekstra, jeg fik forhandlet mig frem til 400 DKK for et topløst hj. Jeg fik indtryk af at b2b også var en mulighed. Brysterne er efter min smag naturlige pæne og relativt store, men det er ikke struttende ungpigebryster. Hun placerede sig så jeg kunne røre ved brysterne og gennemførte et rimeligt hj, uden nævneværdigt med falske støn osv.

 

Efter afvaskning var der lidt tid tilbage som blev brugt til lidt mere af den gode massage,

 

Bedømmelse:

Stedet 7 af 10. Jeg fandt ikke ud af om der var brusebad, men et godt et af slagsen kunne give 1 point mere, diskret indgang samt hul i madrassen ville give de sidste 2.

Massagen 8 af 10. God effektiv massage og ingen snyd med tiden.

Pigen 7 af 10. Man skal  kunne lide de buttede, ellers ligger hun nok lidt lavere på skalaen.

Ekstra 7 af 10. Rutineret hj, med berøringsvenlige bryster.

 

Gentagelses chancen er pæn, jeg skal prøve 1½ time massage og måske en gang b2b afslutning hvis stemningen er god.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...