Hop til indhold
Magnus2000

Helle Århus / Djursland ?

Recommended Posts

For nogle år siden var et sted på herningvej i Århus (ved Shell trekanten) ( viborgvej/silkeborgvej)

Bygningen er revet ned og nye blokke er på stedet. ( få år siden )

Der var en lyshåret pige ved navn Helle.... Hun havde et flot ansigt og de flotteste kæmpe store ægte bryster, man kunne tænke sig ... :0)

Ikke kraftig, men vel bygget. Sidste gang jeg så hende var hun et sted nær Rønde hvor hun var kort

Hun har været på gæste listen måske var det på randesvej 5 ....? Men aldrig set på vagt...

Er der nogen der kan nikke genkendende til pigen...? Og er hun stadig aktiv...?

Mvh Magnus 2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år siden var et sted på herningvej i Århus (ved Shell trekanten) ( viborgvej/silkeborgvej)

Bygningen er revet ned og nye blokke er på stedet. ( få år siden )

Der var en lyshåret pige ved navn Helle.... Hun havde et flot ansigt og de flotteste kæmpe store ægte bryster, man kunne tænke sig ... :0)

Ikke kraftig, men vel bygget. Sidste gang jeg så hende var hun et sted nær Rønde hvor hun var kort

Hun har været på gæste listen måske var det på randesvej 5 ....? Men aldrig set på vagt...

Er der nogen der kan nikke genkendende til pigen...? Og er hun stadig aktiv...?

PS:

Hun har osse stået på "gæstelisten" til svalereden mellem Viborg og Holstebro

Men jeg har aldrig set hende på ugeprogrammet.

Mvh Magnus 2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...