Magnus2000 0 Skrevet 10. Februar, 2015 For nogle år siden var et sted på herningvej i Århus (ved Shell trekanten) ( viborgvej/silkeborgvej) Bygningen er revet ned og nye blokke er på stedet. ( få år siden ) Der var en lyshåret pige ved navn Helle.... Hun havde et flot ansigt og de flotteste kæmpe store ægte bryster, man kunne tænke sig ... :0) Ikke kraftig, men vel bygget. Sidste gang jeg så hende var hun et sted nær Rønde hvor hun var kort Hun har været på gæste listen måske var det på randesvej 5 ....? Men aldrig set på vagt... Er der nogen der kan nikke genkendende til pigen...? Og er hun stadig aktiv...? Mvh Magnus 2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus2000 0 Skrevet 10. Februar, 2015 For nogle år siden var et sted på herningvej i Århus (ved Shell trekanten) ( viborgvej/silkeborgvej) Bygningen er revet ned og nye blokke er på stedet. ( få år siden ) Der var en lyshåret pige ved navn Helle.... Hun havde et flot ansigt og de flotteste kæmpe store ægte bryster, man kunne tænke sig ... :0) Ikke kraftig, men vel bygget. Sidste gang jeg så hende var hun et sted nær Rønde hvor hun var kort Hun har været på gæste listen måske var det på randesvej 5 ....? Men aldrig set på vagt... Er der nogen der kan nikke genkendende til pigen...? Og er hun stadig aktiv...? PS: Hun har osse stået på "gæstelisten" til svalereden mellem Viborg og Holstebro Men jeg har aldrig set hende på ugeprogrammet. Mvh Magnus 2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus2000 0 Skrevet 12. Februar, 2015 Det var ikke randersvej, men tåsingegade hun var på listen...! http://star-babes.eu/plugins/sgallery/gallery.php?view.40.1 Men har ikke endnu set hende på vagtplanen...! Er hun aktiv her eller et andet sted....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg