Hop til indhold
Gæst

Bedste dagsform: B2B med fuldpakke

Recommended Posts

Gæst

Hejsa,

Som bekendt svinger kvaliteten meget over tid hos de forskellige piger og på de forskellige adresser, og pigerne rykker rundt mellem klinikkerne, så dén pige, der på dét sted var topklasse på ét tidspunkt måske ikke er det en måned efter. Totalt uoverskueligt :-(

Så derfor er jeg interesseret i at høre om de seneste erfaringer fra 'fronten': Hvor får man den bedste B2B med fuldpakke i københavnsområdet?

På forhånd tak for nogle interessante tilbagemeldinger :-)

Gode hilsener

Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Som bekendt svinger kvaliteten meget over tid hos de forskellige piger og på de forskellige adresser, og pigerne rykker rundt mellem klinikkerne, så dén pige, der på dét sted var topklasse på ét tidspunkt måske ikke er det en måned efter. Totalt uoverskueligt :sad:

Så derfor er jeg interesseret i at høre om de seneste erfaringer fra 'fronten': Hvor får man den bedste B2B med fuldpakke i københavnsområdet?

På forhånd tak for nogle interessante tilbagemeldinger :smile:

Gode hilsener

Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du vil opnå ydelser der modsvarer prisen skal du en tur på Gl Køge landevej hos Ratree, er sikker på de ikke svigter

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft et stort mishit lige efter nytår hos Ratree. Mit første besøg på stedet. Jeg var gået efter én specifikt efter gode anmeldelser herinde, jeg kan bare ikke huske, hvad hun hed - mener det var Nina.

Jeg havde købt en times B2B incl fuld pakke for 1100. Intet at klage på ved prisen.

Startede med dårligere end middelmådig massage, som aldrig blev til B2B, og hun pressede meget hurtigt på for at knalde, selvom jeg satsede lidt på en god gang massage først, hvilket jeg sagde til hende. Men hun blev ved og efter nogle minutter tænkte jeg, at det kommer ikke til at fungere, og da massagen altså var dårlig, så gav jeg los og lod hende slikke mig lidt, inden hun satte sig op.

Det var hun heller ikke særligt spændende til, og hurtigt sagde hun, at hun var øm i benene, så kunne jeg ikke tage hende bagfra? Tjoh, det kan jeg da godt, og nu begyndte hun også at presse på for at jeg skulle komme hurtigt.

Mit humør var nu ret skidt, så jeg skyndte mig at komme og så var det ellers bare på med tøjet og ud. Nu spurgte hun ganske vist, om hun lige skulle massere mig lidt mere, men da jeg nu efterhånden var helt utændt på hende og skuffet over forløbet, så smuttede jeg, selvom der ikke engang var gået en halv time.

Jeg er klar over, at der vil være de af jer, der synes det lyder som god behandling, og måske en mulighed for en tur mere efter lidt massage. Men jeg oplevede det mest som en hurtig retræte fra hende, fordi hun klart godt kunne mærke, at jeg ikke var tilfreds, og jeg havde slet ikke lyst til hende mere.

Med andre ord var kemien der ikke, men jeg kan sagtens forestille mig at andre kan få meget bedre oplevelser hos hende. Jeg tager således min egen del af skylden for at det ikke lige var en god oplevelse.

Jeg plejer ikke at købe fuld pakke fra start, og det blev jeg mindet om her, at det skal jeg heller ikke gøre igen, for det er der tydeligvis en grund til. Der er ligesom ikke mere for hende at hente, så hun kan ligeså godt bare overstå det uden servicen. Og jeg kan godt lide det spil der er frem mod at man beslutter om det skal være fuld pakke. Det er i det hele taget meget sjældent jeg køber fuld pakke. Plejer at nøjes med en happy ending, og det er jeg straks vendt tilbage til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Magiko

Lyder som en dårlig oplevelse jeg syntes dog ikke du skal give op.

Ring til Rattre igen be om hende selv eller Mon så får du en god massage og et godt knald.

Jeg har selv kun brugt Mon jeg betaler en tusse, får en rigtig god massage derefter går det over til b2b, 

efter jeg er vendt om på ryggen får jeg mere b2b og til sidst får jeg øko blow asluttende med hun får en ridetur.

til slut et bad sammen, har aldrig haft grund til og klage.

Selv om alt er aftalt på forhånd er der rigelig pirring undervejs og mon er nøgen under det hele.

Syntes du har fortjent en god fornøjelse, prøv igen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv da Magico. Det lyder som et dårligt 'kemi-forsøg'.

Jeg har endnu ikke besøgt Nina, men de øvrige piger er super dejlige - i min optik altså.

Måske deres stil slet ikke er din, hvad du jo også er lidt inde på.

Frisk mod andetsteds!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Jeg må også lige tilslutte mig The Rider prøv at lave en aftale med Ratree selv

Så garenterer jeg næste 100% at du ikke går galt i byen.Magico må have ramt

En uheldig dag eller stjerne har stået forkert for det er da en sjældenhed at man

Hører sådan en anmeldelse efter besøg hos Ratree. men det bare op på hesten

Igen gamle dreng.

Mange hilsner til jer alle sammen og god vind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva kan man forvente når man kjøper B2B?

Har bestilt det en gang, og betalte da for 1 hel time... Himmelsk godt var det, men selve massasjen varte vel ikke mer enn 5-10 minutter før hun begynte å selge ekstra. (Noe jeg i min omtåkede tilstand sa ja til.)

Alt i alt var det en ok opplevelse, men har ikke gjentatt det, ettersom jeg endte opp med å betale alt for mye penger for det som totalt ble 30 minutters behandling.

Så: når man kjøper 1t B2B, bør man da forvente 60 minutter med forpleining? Eller er det mer økonomisk å kjøpe en halv time?

Hvis noen har noen gode tips til hvor man får laaang tid med selve B2B-et, er jeg også takknemling :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så: når man kjøper 1t B2B, bør man da forvente 60 minutter med forpleining? 

Ja.

Læs anmeldelser for at undgå hustlere - er nok det bedste råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja.

Læs anmeldelser for at undgå hustlere - er nok det bedste råd.

Takk.

Hadde lest gode anmeldelser av stedet tidligere, men det er mulig piken enset at jeg var fersk i gamet og grep sjansen til å korte ned på arbeidstiden.

Skal prøve å peke strengt på klokken og be om mer service dersom samme scenario oppstår igjen - selv om det jo ikke er så mye blod igjen i det store hodet når man ligger der på briksen med en skjønn kvinne over seg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da har jeg igjen prøvd å bestille 1t B2B på et sted med som har fått varme anbefalinger her på forumet...

Denne gang innebar B2B visstnok at massøsen var naken under seansen, og at jeg kunne kjøpe en B2B-avslutning som tilvalg.

Nå var riktignok massasjen av god kvalitet, og avslutningen meget pirrende - men oljemassasje og B2B-finisher har man jo fått flere ganger før - og da til en langt lavere pris.

Så, virker ikke som om det er mulig for meg å få den servicen jeg betaler for på thai-klinikker, uansett hvor godt rykte klinikken måtte ha. Kanskje passer ikke thai'er og jeg overens. Hvem vet?

Gah. Tror jeg holder meg til de kinesiske piker fremover - mer skånsomt for lommeboken og aldri noen form for unnasluntring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...