Hop til indhold

Pige med former

Featured Replies

Skrevet

Vil også gerne vide om nogen har været på besøg hos hende...

Skrevet

Ja, hvordan det...-har en tid der i morgen, og gider da ikke bruge penge på noget som muligvis er noget hø....vil du ikke lige uddybe, det du skriver..

Skrevet

Har også planer om at besøge hende så vil også gerne vide lidt mere

Skrevet

Jeg kommer næsten lige derfra nu, og det var simpelthen alletiders lækre oplevelse...

Virkelig en SØD pige med den sødeste nordjyske dialekt...pæn, flotte øjne , pæn brun krop, fræk trutmund...

Faktisk rigtig mums uden at være "kunstig" overlækker...men meget serviceminded, og sød..-det vægter ret meget i min verden...betalte 750,- for en halv time...fik nok tæt på 45 min...hun havde go tid, og ville gerne kysse og hygge lidt

Dog vist lidt silicone i brysterne( tror der var et par små ar), men stadig rimelig "naturlige"

Stedet var pænt, rent og hyggeligt.. og ret privat, så vær nu diskret og dermed lidt sød ved hende..

Jeg kan kun sige :..KOM afsted,  drenge ..hun ER fræk!! (og sød)

Jeg kan slet ikke forholde mig til den dårlige omtale hun får højere oppe i dette indlæg..??

MVH  Going Fishing

Skrevet

Skønt at læse om din begejstring for denne kvinde. God fangst "going fishing"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.