Hop til indhold

Silvana28 Onsild

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=silvana28

Besøgte lige Silvana i formiddag, jeg ved godt stedet har fået megen kritik herinde og ja det er da noget gammelt bras men kunne ikke modstå hendes store r..

Blev mødt af en smilende sød pige klædt i en eller andet net ting med meget langt mellem snorene, de skjulte i hvert fald intet.

Hun varmede op ved at gnide r.. op ad mine lår og lillemand snusede lidt bad mig gå ned i knæ så vågnede han. Derefter lidt kæleri på sengen og så på med hatten.

Jeg havde kun råd til fransk men det var også dejligt. Hun stod med knæene ved mit hoved så jeg kunne se og røre alt.

En lidt kort men helt igennem en super oplevelse. Jeg kørte glad og tilfreds hjem og det må jo være det.. det drejer sig om.. supersød lille pige

Mvh Toti60

Redigeret af toti60

Skrevet

Helt enig. Stedet i Onsild er FORFÆRDELIGT og formentlig sundhedsskadeligt:D.   Ærgerligt da lokationen er super for en lille afstikker hvis man er på vej mod syd/nord af E45. Huset var også med i DR udsendelse og fortjener jo desværre den negative omtale.

Har selv haft fornøjelsen af Silvana bede på Bredstenvej 130 ved Billund. Stedet er meget bedre end Onsild og god diskret parkering bag ved huset omkranset af træer og buske. Her var oplevelsen positiv. Super lækker samba-røv som jeg havde frit udsyn til da hun steg på i reverse cowboy. 700 kr for dansk i fl stillinger. Ca. 20 minutter. 

OTR

Skrevet

Nøjagtig samme oplevelse havde jeg som OnTheRoad....Dansk i mange frække stillinger. Rigtig god oplevelse :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.