mester76 0 Skrevet 9. Februar, 2015 findes de nogle steder??????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 9. Februar, 2015 Hvis du sætter den under efterlysninger Jylland, kan det være du får noget respons på på efterlysning. Det er da ikke en anmeldelse du beretter om, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 9. Februar, 2015 Rolig nu. Det da ikke verdens undergang fordi han kommer til at sætte den her på. Vi kender da godt selv tænkt hva han mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 9. Februar, 2015 Issen Det var kun for at hjælpe ham, så han gør det rigtig næste gang. Det gør det da lettere for os alle, hvis man sætter sine indlæg under de rigtige kategorier, ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 9. Februar, 2015 Jo men du lød noget vred . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 9. Februar, 2015 Det vil overraske mig, hvis der er gadepiger her i Aalborg. Men lad os høre, er der andre erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 10. Februar, 2015 I Jomfru Ane Gade Ja OK!! Ægte amatører, mennnn det er ikke lige det der blev spurgt om. Professionelle gadepiger findes ikke i Aalborg eller??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Ja OK!! Ægte amatører, mennnn det er ikke lige det der blev spurgt om. Professionelle gadepiger findes ikke i Aalborg eller??? Jeg har aldrig hørt om gadepiger i Aalborg og jeg har trods alt boet her i knap 30 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2015 Så vidt vides findes de kun i København og Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 11. Februar, 2015 Nej der er ikke gade piger i Aalbor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg