Hop til indhold
Gæst

Ignorerede brugere

Recommended Posts

Gæst

Hvordan kan det være at man kun kan se, hvem man selv evt har ignoreret, det er man nok godt klar over.

 

Det er da betydelig mere interessant for mig at vide, om der evt er nogen, har ignoreret mig og hvem det er. Jeg har f.eks. prøvet at send en pm og fik at vide, at det ikke kunne lade sig gøre, og det var så det. :mrgreen:   Intet om grunden, så jeg er lidt på herrens mark.

 

I øvrigt synes jeg, at denne funktion er en skændsel/falliterklæring for et board som EG,

Det er altid muligt at springe indlæg over, hvis de er uden interesse. Hvis man har foretaget dette valg mht 'Ignorer', jamen så  bør man vel undlade at deltage i debatter overhovedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

nogle brugere flejner skråt når de får pm'er, eller ser indlæg, personer de ikke kan lide. 

 

funktionen er der bl.a.for at hjælpe alle med at holde testoteronen i ave, og gøre vores arbejde lettere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvordan kan det være at man kun kan se, hvem man selv evt har ignoreret, det er man nok godt klar over.

 

Det er da betydelig mere interessant for mig at vide, om der evt er nogen, har ignoreret mig og hvem det er. Jeg har f.eks. prøvet at send en pm og fik at vide, at det ikke kunne lade sig gøre, og det var så det. :mrgreen:   Intet om grunden, så jeg er lidt på herrens mark.

 

I øvrigt synes jeg, at denne funktion er en skændsel/falliterklæring for et board som EG,

Det er altid muligt at springe indlæg over, hvis de er uden interesse. Hvis man har foretaget dette valg mht 'Ignorer', jamen så  bør man vel undlade at deltage i debatter overhovedet..

En fallit erklæring er det ikke. 

Bruger man ignorer mangler der indlæg i en streng, og da der er nogle der gerne diskuterer med en jeg har på ignorer, ødelægger det strengen for mig. 

Jeg har benyttet ignorer over for en enkelt skribent, men det betød, som nævnt, at hele strengen bliver rodet og usammenhængende. 

I stedet har jeg fået den vane, at totalt ignorere strengen, når pågældende bruger går i selvsving endnu engang. Det er selvfølgelig ærgerligt ikke at kunne følge en streng pga en enkelt bruger. På den anden side bliver strengen hurigt kedelig, når vedkommende går ind i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan kan det være at man kun kan se, hvem man selv evt har ignoreret, det er man nok godt klar over.

 

Det er da betydelig mere interessant for mig at vide, om der evt er nogen, har ignoreret mig og hvem det er. Jeg har f.eks. prøvet at send en pm og fik at vide, at det ikke kunne lade sig gøre, og det var så det. :mrgreen:   Intet om grunden, så jeg er lidt på herrens mark.

 

I øvrigt synes jeg, at denne funktion er en skændsel/falliterklæring for et board som EG,

Det er altid muligt at springe indlæg over, hvis de er uden interesse. Hvis man har foretaget dette valg mht 'Ignorer', jamen så  bør man vel undlade at deltage i debatter overhovedet..

 

Du er NU kommet på min "ignorer liste" sammen med AE grundet jeres evige kværuleren   :mrgreen: !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du er NU kommet på min "ignorer liste" sammen med AE grundet jeres evige kværuleren   :mrgreen: !

Åhhh Tit, det har du jo sagt før, og så har du alligevel kommenteret ;) Du er sgu for nysgerrig til at benytte den funktion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nogle brugere flejner skråt når de får pm'er, eller ser indlæg, personer de ikke kan lide. 

 

funktionen er der bl.a.for at hjælpe alle med at holde testoteronen i ave, og gøre vores arbejde lettere. 

 

 

Jeg er udmærket klar hvad funktionen er til og hvordan den fungerer.  Det, jeg spørger om, er, hvorfor man ikke kan se hvem det evt har sat en selv på ignorer; man kan kun se, hvem man selv har sat på ignorer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nogle brugere flejner skråt når de får pm'er, eller ser indlæg, personer de ikke kan lide. 

 

funktionen er der bl.a.for at hjælpe alle med at holde testoteronen i ave, og gøre vores arbejde lettere. 

 

Det kunne være rart, hvis man så heller ikke kunne se dem på chatten.

Jeg siger det bare.  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne være rart, hvis man så heller ikke kunne se dem på chatten.

Jeg siger det bare.  :ph34r:

 

Jeg bruger ikke selv chatten, men >Admin har tidligere udtalt, at det er noget software de har købt udefra, så det kræver vel at Teamet bag EG bruger en masse ressourcer på at videreudvikle chatten, så det også omfatter en: "Ignorer funktion".

Umiddelbart vil jeg vurdere, at det er en meget teknisk kompleks funktion at implementere og personligt synes jeg, at der er vigtigere ting at foretage sig end at implementere en: "Ignorer funktionen" i chatten og i det hele taget viderudvikle på boardets: "Ignorer funktion"  :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bruger ikke selv chatten, men >Admin har tidligere udtalt, at det er noget software de har købt udefra, så det kræver vel at Teamet bag EG bruger en masse ressourcer på at videreudvikle chatten, så det også omfatter en: "Ignorer funktion".

Umiddelbart vil jeg vurdere, at det er en meget teknisk kompleks funktion at implementere og personligt synes jeg, at der er vigtigere ting at foretage sig end at implementere en: "Ignorer funktionen" i chatten :P

 

Så må de købe en ny! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der næppe nogen som vil gå glip af mine fantastiske indlæg!!!!! Men kan godt lide ideen om man kan se, hvem der evt havde en på IGNORER

 

meget tænk eksempel…. En bruger har Havnebumsen på IGNORER, ok så er det meget logisk personen ikke svarer, hvis man stiller spørgsmål osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der næppe nogen som vil gå glip af mine fantastiske indlæg!!!!! Men kan godt lide ideen om man kan se, hvem der evt havde en på IGNORER

 

meget tænk eksempel…. En bruger har Havnebumsen på IGNORER, ok så er det meget logisk personen ikke svarer, hvis man stiller spørgsmål osv. 

Jeg kommer primært her på EG for at læse bumseindlæg. Men jeg håber at smo får svar på sit spørgsmål. Men det er da godt at nogen trods alt kommenterer på han spørgsmål. Nu har jeg selv nogle stykker på IGNORER så måske er du slet ikke den første der svarer Havnebums. Hvad ved jeg? Jeg er en ignorant.

 

Umiddelbart tænker jeg at der jo er en grund til at man ignorerer andre. Kunne det ikke være rart hvis vi kunne smide brugere ud der bliver ignoreret af tilstrækkeligt mange - f.eks. 10? Jeg er dog selv blevet lidt træt af at klikke IGNORER så hvis jeg i en tråd ser en af de mange brugere som jeg ikke kan snuppe så dropper jeg helt at læse tråden. Det har så medført at jeg som regel kun læser meget korte tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske man skulle indføre et "tilvalgs- filter", hvor man kunne til-vælge dem, som man ønsker at læse indlæg fra og så automatisk frasorterer alle de andre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være, at det er en falliferklæring for debatten, og jeg har da heller ikke selv nogen på ignorer hér.

Men jeg har været udsat for chikane og direkte svinere på PB, og det står jeg altså ikke model til "i mit eget hus".

Derfor har jeg blokeret enkelte brugere på denne funktion.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne bakke op omkring forslaget til, at man skal have mulighed for at se, hvem der har blokeret ens handle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne bakke op omkring forslaget til, at man skal have mulighed for at se, hvem der har blokeret ens handle.

 

Hvad kan du bruge den information til ?

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs trådstarters indlæg, det er udformet som en beklagelse men indeholder da så klart et forslag til, at det burde kunne ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der næppe nogen som vil gå glip af mine fantastiske indlæg!!!!! Men kan godt lide ideen om man kan se, hvem der evt havde en på IGNORER

 

meget tænk eksempel…. En bruger har Havnebumsen på IGNORER, ok så er det meget logisk personen ikke svarer, hvis man stiller spørgsmål osv. 

 

Det ku' jo tænkes at brugeren havde dig på mental ignorer? :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...